וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אורי פפר מנשק את האקסית שלו?

24.5.2014 / 0:01

יעל גודלמן, למה בעלך היה מנשק את החברה שלו לשעבר, אילו היה נתקל בה ברחוב? וגם: מה הקללה שחצי מהצמד הסקסי בביצה הכי אוהב לפלוט ברגע של עצבים? וואלה! סלבס שותקת

צילום: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

מה אתם הייתם עושים אם יום אחד היו נזרקים עליכם מיליון שקלים חדשים, שהיו משנים את חייכם מקצה לקצה? חלקכם היה מוציא את זה על מסע שופינג מפנק בשדרה החמישית שבניו יורק או בטיסה מסביב לעולם. יש כאלו שהיו עושים שיפוץ לדירה או לפרצוף שלהם (נו, יותר חשוב). אבל יש סוג נדיר של אנשים שהיו נותנים לצד הרומנטי שבהם להתבטא והיו מפזרים את הדינרוס על אהובם.

יעל גולדמן צריכה לשמוח, כי זה המקרה עם בעלה, השחקן הסקסי אורי פפר, שמתוודה שאם היו לו מיליון שקלים - היה לבטח "מפרק אותם" (הביטוי במקור) על אשתו הדוגמנית והשחקנית היפהפייה.

אורי פפר. אבי כהן
מיסטר לאבר בוי. אורי פפר/אבי כהן

פפר שרק לפני שבוע עמד על עמדת הדי ג'יי יחד עם אשתו שתחייה, סיפר לוואלה! סלבס מה היה בוחר לעשות אם לא היה שחקן מוכר. התשובה שהפתיעה יותר מכל בטח תצליח להרים את הגבה של אשתו של פפר.

השחקן, התוודה שאם היה רואה אקסית ברחוב - פפר היה ניגש אליה ונותן לה נשיקה (על הלחי!) ושואל אותה מה שלומה. אך יותר מכל וואלה! סלבס שמחה לגלות שהאיבר הסקסי ביותר לדבריו של פפר, הוא הישבן (שמעת את זה קים קרדשיאן?).


לוואלה! סלבס יש את הישבן הכי גדול במזרח התיכון. בוטילשס.


רכלו על בוחן הפתע של אורי פפר בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אורי פפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully