וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על שר

שירות וואלה! סלבס

23.5.2014 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

הזמרת, הדיווה והאשה בעלת אלף הפרצופים (רק בגלל העובדה שהיא ניתחה אותן אלפי פעמים) שר - חוגגת יום הולדת 68 השבוע. לכבוד המאורע ההיסטורי, בכל זאת היא כבר לא צעירה, וואלה! סלבס החליטה להוציא מהארון הפרטי שלה כמה שלדים.

# הנה עובדה שהזמרת עם הקול המרטיט דווקא מאוד גאה בה. אם חשבתם שהיא רק בעלת קול נעים, מתברר ששר היא גם סוג של גיבורת על. תשאלו את מריל סטריפ, שביחד איתה הצילה הזמרת ילדה שנפלה קורבן לשוד ברחובות ניו יורק.

# אבל מתברר שלאותה שר, יש גם צד יותר רגיש. בראיון שנתנה, חשפה הזמרת, שג'ק ניקולסון עזר לה בעבר בזמן התקף פאניקה שעברה על סט סרטם המשותף "המכשפות מאיסטוויק". זה קרה רגע לפני צילום הסצינה המפורסמת של ארוחת הצהריים. בנוסף השחקן העניק לה מתנה, ציור שצייר עבורה שעד היום היא שומרת עליו והוא יקר ללבה.

שר. רויטרס
דיווה אורגינלית. שר/רויטרס

# חוץ מתושייה וצד רגיש, מסתבר שלשר יש את כל הסיבות להודות לאלוהים על המזל טוב שנפל בחלקה ועל כך שהוא שומר עליה. לפני שנים הדיווה ניצלה מאסון שכמעט קיפח את חייה, לאחר שהיתה מעורבת בהתרסקות מטוס קל. לעומתה, מי שהיה פחות בר מזל, הוא סוני בונו, הגרוש המיתולוגי שלה ואבי בתה צ'סטיטי (שהפכה מאוחר יותר לצ'אז בונו), שנהרג בתאונת סקי ב-1998.

# נראה כי הדימיון המופרע של שר, שידועה בתלבושות הפרובוקטיביות, לא עוצר רק על הבמה או בקליפים - אלא גם בחיים האמתיים. בשנות ילדותה תיחזקה הדיווה שני חברים דמיוניים, שניהם אגב, עסקו כחוטבי עצים.

# גם הון של למעלה מ-600 מיליון דולר לא יגרום לזמרת להיות בזבזנית. לשר יש הרבה כבוד וערך למזומנים, עד שפעם פרצה הזמרת בבכי לאחר שאיבדה שטר של מאה דולר.


רכלו על השלדים בארונה של שר גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully