וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק? תכנית האופנה של ירדן הראל יורדת מהמסך

וואלה! סלבס

21.5.2014 / 12:26

פאשניסטות מקומיות שהורגלו לשמוע על הטרנדים בתכניץ הסטייל של ירדן הראל, יאלצו למצוא מקור השראה אחר. בקרוב, הראל תפרד מתכנית האופנה לטובת תכנית אופנה חדשה. ואלה! סלבס ביוש

ירדן הראל. ניר פקין
קצת פחות בסטייל. ירדן הראל/ניר פקין

חדשות מאכזבות עבור חובבי הסטייל המקומיים: ירדן הראל כבר לא תגיש לכם את חדשות השיק המקומיות. הסיבה? תכנית האופנה היומית בהגשתה, בערוץ הבידור הישראלי, בוטלה. הדוגמנית/ מגישה/ צלמת, הגישה לאחרונה את התכנית "סטייל" בערוץ הבידור של הוט. עם זאת, לוואלה! סלבס נודע כי בעוד כשבועיים היא תרד מהמסך.


עוד סלבס? כאן:
התאונה המצערת של ירדן הראל
הבילוי הסוער של יהודה לוי וסופי טייב
אלדד מ”האח הגדול”: ”אני על תקן הלסבית”

ירדן הראל. מעין אזולאי,
תתגעגעו, כנראה. הראל שיקית/מעין אזולאי

הראל, שמבלה בימים אלה את זמנה בין הנחיית תחרות לממצאי פטנטים על המסך של ערוץ 2, לבין צילומי קמפיין כזה או אחר (היוש, משחק טניס בבגד ים), הגישה את מהדורת חדשות הבידור בערוץ הוט בידור ישראלי - עד שעברה להגיש לבדה את חדשות האופנה. אך לא עוד, כך שאם תכננתם להתעדכן בטרנדים מהמסלול המקומי (ולא שיש המון כאלה), תאלצו להסתפק בפינות שונות בתכנית לייף סטייל כזו או אחרת.

פאשניסטות, אולי תוכלו לנשום לרווחה. על פי התכניות של ערוץ הכבלים, הראל תשוב ככל הנראה עם תכנית אופנתית בסתיו הבא. ההשראה תהייה תכנית "מהפך", לאנשים שזקוקים למייקאובר.

מהוט בידור ישראלי נמסר: "התכנית 'סטייל' יוצאת לפגרה. היא תחזור לקראת החגים בפורמט שייקרא 'סטייל בדרכים', שבה היא תצא לערוך מייקאובר לאנשים מהרחוב".


כשזה מגיע לפאשן, וואלה! סלבס לא שיק ולא שוק, אלא בעיקר סובלת משיתוק.


רכלו על הביטול שקיבלה ירדן הראל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully