וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ביונסה מסירה את קעקוע טבעת הנישואים?

שירות וואלה! סלבס

15.5.2014 / 11:26

כאילו שערוריית האחות שמרביצה לבעלה ג'יי זי לא מספיקה, נדמה שביונסה עומדת בפני סערה חדשה - האם היא מסירה בלייזר את קעקוע הנישואים שעל האצבע שלה? וואלה! סלבס ספקולציה

ביונסה. ספלאש
הו, האצבע! ביונסה וג'יי זי, השבוע/ספלאש

רק זה היה חסר לגברת ביונסה. אחרי שבוע מלא בהשערות ושמועות סביב סרטון האבטחה שדלף לרשת - בו היא עומדת ללא מעש, בזמן שאחות הצעירה, סולאנג' נואלס, מרביצה בפראות לבעלה, הראפר ג'יי זי, כעת נראה שהיא עומדת בפני סערה חדשה. הפעם, מדובר בקעקוע הנישואים על האצבע שלה, שעל פי תמונות מהשבוע האחרון הולך ונעלם. קווין בי מסירה בלייזר את הקשר עם בעלה הקשוח? הו, לא!

הבוטילישס כנראה לא ראתה את זה קורה, אבל מעריצים חדי עין (ואז גם הצהובונים ברחבי העולם), שמו לב שבתמונות של ביונסה מהשבוע האחרון, הקעקוע שעל האצבע שעליה היא עונדת את טבעת הנישואין הנוצצת שלה (שעלתה חמישה מיליון דולר!) , נראה דהוי מתמיד.

את האיור, של הצורה הרומית עבור הספרה "4" (מספר המזל של ביונסה, שמסמל גם את יום הולדתה, את זה של ג'יי זי ואת תאריך הנישואים של הצמד) - קעקעה בשנת 2008, אז השניים אמרו אחד לשנייה "איי דו".


עוד סיפורי סלבס:
מלחמת עולם? ביונסה משיבה אש
מצא נפט: חנוך דאום לוהק לריאליטי חדש
”האח הגדול”: האקס המיליונר הסודי של קארין נחשף

ביונסה. GettyImages
האם הטבעת הולכת ונעלמת? ביונסה/GettyImages
הטבעת של ביונסה. GettyImages
וככה הקעקוע של ביונסה נראה לפני. מטושטש פחות?/GettyImages

עם זאת, כשהדיווה בילתה עם בעלה השבוע במשחק כדורסל בברוקלין, ניתן היה להבחין כי הקעקוע דהוי, מה שנראה כאילו הוסר באמצעות טיפול בלייזר. לפני כמה שבועות, בי אפילו העלתה תמונה לאתר האינטרנט הרשמי שלה - שבה האזור המקועקע על האצבע חבוש בפלסטר. אגב, גם הקעקוע הזהה של הראפר נראה דהוי באותה המידה, כך לפחות לטענת חדי עין שהבחינו באצבעות היוקרתיות של השניים. האם הדבר מרמז משהו על הזוגיות ה(מאוד) פוטוגנית של השניים?

הקעקוע היחיד על גופה שלב וואלה! סלבס חרוט על איבר שהשתיקה יפה לו.


רכלו על הטבעת של ביונסה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully