וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ביונסה חוטפת כאפה מצלצלת

15.5.2014 / 16:00

הפה הגדול של מיילי סיירוס, הקאמבק של דנה אינטרנשיונל וכמובן - הסערה המשפחתית האלימה של קווין בי. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בימוי: דובי קליין עריכה: מאיה בן ניסן הלבשה באדיבות "Fred Perry"

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

נפצח בגאווה מקומית: אל המקום החמישי מגיעה דיווה שלא נחה על עלי הדפנה. הפעם, דנה אינטרנשיונל חוזרת למקום הטבעי והמוכר שלה - מצעד הגאווה של תל אביב. יש כבוד!

במקום הרביעי נמצאת דיווה אחרת. אחת כזו שלא פוחדת לפתוח את הםפה הגדול שלה, גם לא על האקס, ליאם המסוורת'. "תמצוץ את ה!! השמן שלי", "אני אשב על ז!! ענק. לפעמים שניים", הם רק חלק מהביטויים שבהם השתמשה מיילי סיירוס במהלך הופעתה בלונדון.

הרשימה.
אז מה קרה שם? ביונסה, ג'יי זי וסולאנג' נואלס

ועדיין בגבולות ביצה העולמית: במקום השלישי נמצאת החתונה של קים קרדשיאן, או יותר נכון האורחת הישראלית שתגיע לחתונה, הלא היה בר רפאלי. הטופמודל קיבלה הזמנה אישית ממלכת הטראש ותגיע לשם ככל הנראה עם בן הזוג, עדי עזרא.

ומחתונה אחת לגירושים אחרים. במקום השני נמצאת כוכבת "עד סוף העולם" - פזית גורן - שכבר התגרשה בעבר והגיעה לריאליטי עם האקס שלה, אך כעת עושה זאת שוב. נראה שפעם אחת לא הספיקה לגורן וכעת היא שוב נאלצת לבקר במלון הלבבות השבורים. רק שהפעם היא לא ממש תרקוד על מדרגות הרבנות.

במקום הראשון נמצאת ה-פרשה בה' הידיעה. הפרשה שכל העולם מדבר עליה, ושכולם ימשיכו לדבר עליה עוד המון המון זמן. פרשת המכות של ג'יי זי והאחות הקטנה של ביונסה - סולאנג' נואלס, שאיבדה את העשתונות והכתה את גיסה באגרופים ובעיטות מול מצלמות האבטחה שתיעדו הכל. אל תנסו את זה בבית.


וואלה! סלבס בעטה פעם בתחת של גיסה, כי היא חשבה שהוא מסתיר שם את קופסת החלבה שנעלמה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully