וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'נט ג'קסון

שירות וואלה! סלבס

17.5.2014 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# האחות הקטנה והיותר מוצלחת של מייקל ג'קסון חוגגת יום הולדת, אז וואלה! סלבס החליטה לגשת לארון השלדים של הגברת ג'נט ג'קסון ולשלוף משם כמה סודות שבטח ובטח יעניינו אתכם. ואולי קצת יביכו אותה, כמו שם החיבה המוזר שהעניק לה אחיה מייקל - "דאנק". למה? כי לפי דעתו הדוף שלה מזכיר גוף של חמור. אחר כך מתפלאים למה היתה יריבות בין האחים.

# שם החיבה לא גרם לה לשנוא בעלי חיים. להפך, לגברת ג'קסון יש ארבעה כלבים שהיא מגדלת באהבה רבה. ריילי (רוטווילר), דילן (בוקסר), מדיסון (שנאוצר ננסי) ופוקטס (רועה אוסטרלי). אז למה לא ללכת כבר על חמישייה?

ג'נט ג'קסון. Pascal Le Segretain, GettyImages
איפה הפירסינג שלך?/GettyImages, Pascal Le Segretain

# מה שכן, את המספר חמש היא שמרה לחורים שעל גופה. תירגעו, כולה מדובר בפירסינג. נראה שלג'קסונית יש חיבה מיוחדת לעגילים בכל מיני מקומות בגוף. כמו למשל: אוזניים, באף, בטבור, בפטמה ובאיזור האסור כמובן.

# מי שחייבת לג'נט לא מעט, היא נסיכת הפופ בריטני ספירס. ולמה? כי אותה ג'קסון ויתרה על השירים "slave for you" ו "boys", שעברו מיד לספירס והפכו ללהיטים בכל המצעדים האפשריים. חבל רק שהיא לא העניקה לה גם קצת שכל על הדרך.

# אולי הסיבה לכך היא בכלל העובדה שבניגוד לאחיה, האחות למשפחת ג'קסון, בכלל לא רצתה להיות זמרת. לא ולא, החלום של ג'נט היה משחק. הוא כמובן לא התגשם. הסיבה: הרצון של האב לגדל עוד זמרת בבית. נראה אתכם אומרים לא לאבא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully