וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוצה! מילה קוניס מפטפטת על ההריון

שירות וואלה! סלבס

11.5.2014 / 12:29

עד לאחרונה, ארוסתו של קוצ'ר שמרה על שתיקה בנוגע למה שגדל אצלה בבטן - אך דווקא אלן דג'נרס הצליחה לחלץ מקוניס וידויים לגבי ההריון והחשק לכרוב כבוש. צפו. וואלה! סלבס שוקולד

מילה קוניס. אלן, צילום מסך
הכי חובבת חמוצים. מילה קוניס אצל אלן דג'נרס/צילום מסך, אלן

מה שלומה של מילה קוניס, ההריונית הכי נוצצת בעולם בתקופה האחרונה? עד לא מזמן, ארוסתו של אשטון קוצ'ר סירבה להתייחס לעובדה שהיא נושאת ברחמה את הצאצא הראשון המשותף שלהם - אך לא עוד. כעת, היא כבר מוכנה לפטפט על השיגעון לחמוצים ועל העובדה שהשניים הצליחו לשמור את הבשורה המרגשת בסוד כמוס מהעולם, עד שהיתה בשלבי הריון מתקדמים יחסית.


עוד סלבס? הנה:
איך השתנתה מילה קוניס? מתיחת פנים
עושה גם אירועים: טארה ריד חוגגת בישראל
בר רפאלי תגיע לחתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט

בראיון למנחה המשעשעת שמצליחה להביך את הכוכבים (שהכי אוהבים את זה!), אלן דג'נרס, קוניס הרגישה מספיק משוחררת כדי לדבר על הריון ה"סטריאוטיפי", לדבריה. "אני זוללת כרוב כבוש ומלפפון חמוץ בכל יום", סיפרה בתכנית האירוח של דג'נרס, "זו ההתמכרות הכי נוראית בגלל שבכל פעם שאני פותחת את הצנצנת, הריח שלו מסריח את כל המטבח. הלוואי שהייתי רוצה גלידה בניחוח נעים!", צחקה. כן, זה הכי קשור לעובדה שהיא מגיעה מאוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אשטון קוצ'ר, מילה קוניס. ספלאש
הצליחו להסתיר את הבשורה המשמחת. אשטון קוצ'ר ומילה קוניס בחודש שעבר/ספלאש

מי שתהפוך את קוצ'ר לאבא, אמנם לא הסגירה באיזה שלב של ההריון היא נמצאת, אך גילתה שזה "יקרה עוד השנה". נו, מה את אומרת, גאון. "כבר בחרתי את השם, אבל אני לא מגלה... אשטון הניח שיהיו לי חשקים מוזרים, אז הוא מילא את המקרר במאכלים מוזרים כמו חמוצים ואנשובי".

רגע אחרי שגילתה שהיא לא מעוניינת לעבור את הלידה המתקרבת בעזרת זריקת אפידורל, הכוכבת התלהבה מכך שהשניים התארסו לא פחות מחודשיים, לפני שהעולם הבין שהטבעת שמקשטת את האצבע שלה היא כזו שתוביל את הזוג לחופה. פחות או יותר.


וואלה! סלבס לא שאלה את אמא שלה אם זה כאב כשנולדה. הרי זה כואב בכל יום מחדש.


רכלו על ההריון של מילה קוניס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully