וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: במי נכנסה ריטה?

8.5.2014 / 16:58

ההוליוודית הלוהטת שהגיעה לארץ והחברה הבלונדינית של עומר אדם, רק החווירו לעומת שבוע העצמאות הקשה שעבר על ריטה. הסיפורים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

בימוי: דובי קליין, עריכה: רן צימט, בגדים באדיבות Fred Perry

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

אל המקום החמישי מגיעה חמישיית הבנים הכי לוהטת שהלהיבה בשנות ה-90, זו שהחליטה לעשות קאמבק ועל הדרך גם להעניק לכמה מעריצות בישראל הזדמנות להריח את הזיעה שלהם מקרוב. לא מדובר בלהקת היי פייב, אלא בלהקת הבקסטריט בויז שמגיעה להופיע בישראל.

במקום הרביעי נמצאת הוליוודית לוהטת. זוכרים שלפני כמה וכמה שנים כולכם הייתם מאוהבים בבלונדינית מסדרת סרטי "אמריקן פאי", טארה ריד? אז זהו, כעת היא מנסה לעשות קאמבק ולא תאמינו איפה - בישראל! הבלונדה שיוצאת עם ארז אייזן, חצי מהצמד המוזיקלי אינפקטד מאשרום, הגיעה איתו לארץ. כאן הגברת נפגשת עם במאים ומפיקים ישראלים.

אל המקום השלישי מגיעה בלונדינית לוהטת לא פחות - אור דניאל, שרק לפני מספר שבועות עזבה את הארץ והשאירה את הבויפרנד דור דמרי מאחור, לטובת קריירה בחו"ל. המרחק עשה את שלו, כך שעכשיו מתגלים שברים בזוגיות הכי דביקה בתעשייה. השניים כמובן מיהרו להכחיש, אבל היי, על וואלה! סלבס לא עובדים.

עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. עומר אדם פלוס החברה/צילום מסך, אינסטגרם

ואם בבלונדיניות עסקינן, אז במקום השני, קבלו אחת חדשה לביצה - הפעם מדובר בחברה של עומר אדם. כן הזמר הצעיר הכי מצליח בתעשיית המוזיקה תפוס. ולא סתם, הבחור מאוהב. מי הצליחה לכבוש את לבו? שמה הוא מעיין אשכנזי, בלונדינית עם ידע נרחב באלכוהול. הכי לחיים.

במקום הראשון דיווה אמיתית שלא צריכה שיער בלונדיני בשביל להוכיח שהיא הכי שווה במצעד, קוראים לה ריטה. נסו אתם לעבור תאונת דרכים, להתפנות לבית החולים, לטפל בכל ענייני הביטוח והחרדה שתקפו אתכם - ולמחרת ללבוש את החיוך הכי רחב שיש לך וללכת להופיע אל מול נשיא המדינה. קשה? כנראה שלא.


אצל וואלה! סלבס כל יום הוא תאונת שרשרת. רק אלוהים יודע איך היא יוצאת מזה בחיים.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

עוד רשימות? כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully