וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אדל

שירות וואלה! סלבס

9.5.2014 / 0:42

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# גם אתם מתגעגעים לאדל - אחת הזמרות הגדולות שידעה תעשיית המוזיקה בעשור האחרון? לרגל יום הולדת, וואלה! סלבס החליטה לפשפש בארון השלדים שלה ולספק לכם קצת ג'וס שירכך את הגעגועים. הרי לא ברור מה הסיבה לכך שאדל נעלמה מהשטח. יש שיאמרו שזו לידת בנה הבכור, אבל אם לשפוט על פי העבר - קיים סיכוי שזה בגלל אהבה. בדיוק כמו שקרה לה בשנת 2008, אז הזמרת ביטלה סיבוב הופעות שלם רק בגלל שרצתה להישאר קרובה לבן זוגה באותה התקופה. חבל שזה לא ממש עזר ליחסים והשניים נפרדו מאוחר יותר.

# אולי זו אשמת האלטר אגו שלה. לא ידעתם שיש לה? ועוד איך. איך קוראים לו? "סשה קרטר". נשמע מוכר? מהסיבה הפשוטה שהוא מורכב מהשם של חברתה הטובה ביונסה - "סשה פירס" פלוס משמו של הזמר ג'ון קרטר. קריפית.

אדל. GettyImages
איפה סשה? אדל/GettyImages

# זה לא הדבר המוזר היחיד בחייה של הגברת עם הקול הכי מרטיט בתעשיית המוזיקה. מתברר שאדל, שמסתובבת בכל העולם במסגרת ההופעות שלה, בכלל פוחדת מטיסות ומהפלגות. רגע, אולי זו הסיבה לכך שהיא ביטלה את מסע ההופעות שלה?

# אין ספק, אדל היא מכונת להיטים משומנת. נראה שכל שיר שהזמרת משחררת הופך ללהיט היסטרי. אז מה הסוד שלה? לא, לא מדובר בפרלמנט של כותבים מוכשרים, אלא בעובדה שבכל פעם שאדל שיכורה, היא כותבת ביומן וכשהיא מתעוררת היא משכתבת את השורות וכך נוצר לו עוד להיט. אחלה תרגיל, אבל אל תנסו אותו בבית.

# מה שבטוח שאותו תרגיל לא ממש עבד לה עם השיר הראשון ששחררה לרדיו, 'Chasing Pavements', שנאסר להשמעה בארצות הברית לאחר שהתפשטה לה שמועה כי השיר בכלל מדבר על רדיפת הומואים. מאוחר יותר נפוצו שמועות שאת השיר 'Someone Like You', אדל כתבה בעקבות פרידה מבן זוג, שעבר צד והתאהב בגבר. הדברים שזמרות יעשו בשביל להפוך לגיי אייקון.


רכלו על השדים בארונה של אדל גם בפיייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully