וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובססיבי? הנסיך הארי לא מוותר על האקסית

שירות וואלה! סלבס

4.5.2014 / 14:45

הפרידה של הנסיך הארי וקרסידה בונאס זעזעה את הממלכה הבריטית? הפרינס השובב כנראה לא מתכוון לוותר בקלות על אהובתו, כיוון שהוא "שולח 15 הודעות ביום". וואלה! סלבס סיבוב שני

יורש העצר הבריטי הארי נפרדד מחברתו קרסידה בונאס. GettyImages
בימים טובים יותר הנסיך הארי וקרסידה בונאס/GettyImages

לא קל להיכנס לנעליים שהותירה אחריה הנסיכה דיאנה, אמרו פעם מומחים לענייני הממלכה הבריטית. ובכל זאת - נדמה כי מי שהצליחה לעשות זאת היא קייט מידלטון, שמלבד תרומתה הרבה לתדמיתו של בית המלוכה, גם ניחנה בחוש סטייל משובח ביותר.

מי שלא מתכוונת ללכת בעקבותיה של מידלטון היא בת הזוג (לשעבר) של אחיו הצעיר של וויליאם, הנסיך הארי - קרסידה בונאס, שמסרבת בכל תוקף לדבוק בגינוני בית המלוכה הבריטי ולא ממש מוכנה לוותר על חייה הפרטיים.

בשבוע שעבר התעוררה הממלכה הבריטית לידיעה שזעזעה את כולם - הנסיך הארי ובת הזוג היפה, זו שתכנן להינשא לה - נפרדים. כעת, על פי דיווח העיתון דיילי מייל, השניים מגששים את דרכם חזרה. או יותר נכון, זה הארי שמנסה לעשות הכל על מנת להשיב אליו את אהובתו.


עוד סלבס? כאן:
אייל גולן כבר לא מכחיש את ההריון
ביוש! כוכבי ”ארץ נהדרת” נפרדים במסיבה
למה ג’ניפר סנוקל נאלצה להסתובב עם מאבטחים?

הנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה מאז פרסום תמונות העירום. רויטרס
לא רוצה להיות סינגל מן? הנסיך הארי/רויטרס

על פי הדיווחים, הנסיך מאוהב בבונאס עד מעל לראש ובכלל לא היה מעוניין בהפרדת הכוחות זהו. אותם מקורבים שגילו את הדברים, סיפרו כי בן המלוכה ששוהה בימים אלה בארצות הברית - שולח לה לא פחות מ-15 הודעות טקסט בטלפון ביום, שעל פי הם הוא מפציר בה להפגש איתו כבר ביום שבו הוא נוחת על אדמת בריטניה. אבססיבי, משהו.

עם זאת, נראה שגם לגברת בונאס לא קל עם הפרידה. הבלונדה נתפסה על ידי צלמי הפפראצי כשהיא מתהלכת סהרורית ועגומה ברחובות לונדון הקרה, תוך שהיא כוססת את ציפורנייה בעצבים. איכסוש. בנוסף, כך מדווחים, קרסידה יצאה חופשה ארוכה ממקום עבודתה, זאת ככל הנראה עד להודעה חדשה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנסיך הארי וקרסידה בזמנים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תהיתם מדוע בכל זאת נפרדו השניים? הסיבה לכך, נעוצה בעובדה שהארי לא הסכים להזמין את אהובתו לערב "בנים בלבד", שנערך לרגל חתונת חברו הטוב במיאמי. זאת למרות שהשניים כבר החלו לדבר על חתונה. אז הוא נסע למסיבת רווקים, על מה כל העצבים?


וואלה! סלבס נזרקה על ידי בחור פעם, כי לא גילתה לו על מקורות ההכנסה הצדיים שלה. אז מהאם הם כוללים תחתוני תחרה ועמוד חשפניות.


רכלו על הפרידה של הנסיך הארי וקרסידה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully