וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליוודית חוזרת: טארה ריד בדרך לישראל

וואלה! סלבס

4.5.2014 / 10:59

הבלונדינית הכי חובבת ישראל בתעשיית הבידור באמריקה, טארה ריד, תגיע השבוע לישראל לביקור שכולו ביזנס עם מפיקים ישראלים ופלז'ר בחברת בן הזוג המקומי. וואלה! סלבס וולקאם

טארה ריד. AP
כחול-לבן-כחול. טארה ריד עם ארז אייזן מאינפקטד מאשרום/AP

נפנפו בדגלי ישראל והכינו את השטיח האדום, בערך: טארה ריד תבלה השבוע בארץ. טוב, אולי אין צורך בקבלת פנים רשמית ופומפוזית לשחקנית ההוליוודית - כיוון שריד הבלונדינית כבר ביקרה בהולי-לנד (מיליון פעמים) בעבר ואפילו מנהלת מערכת יחסים אינטימית וארוכה עם יליד הארץ, לתפארת מדינת ישראל.


עוד סלבס כאן:
אייל גולן כבר לא מכחיש את ההריון
ביוש! כוכבי ”ארץ נהדרת” נפרדים במסיבה
למה ג’ניפר סנוקל נאלצה להסתובב עם מאבטחים?

טארה ריד. טוויטר, צילום מסך
בקרןב בקמפיין ביקיני מקומי? טארה ריד/צילום מסך, טוויטר

הפעם, ריד מגיעה ביום העצמאות הישראלי לא רק בכדי לבלות יחד עם משפחתו של הבויפרד הצמוד, ארז אייזן. על פי יודעי דבר, הבלונדינית חובבת ישראל (היא הרי תנפנף יחד עם כל בית ישראל מעל המנגלים ביום שלישי הקרוב) תגיע לפגישות עסקים עם במאים ומפיקים מקומיים, בחברת הסוכן המקומי רונן אור צרפתי. את התוצאות של המפגשים, כנראה נראה על שלטי החוצות והמסכים בעתיד הקרוב.

מאז הידוק מערכת היחסים עם חצי מההרכב המוזיקלי הישראלי אינפקטד מאשרום בשנה האחרונה, ריד ביקרה מספר פעמים בארץ. עם זאת, הפעם האחרונה שהגיע לארץ הקודש לצרכי עבודה, היתה בשנת 2008 - אז שילבה קמפיין לשמלות ערב יחד עם הבילוי הפרוע שלה בתל אביב ואילת. הכי ג'ואיש פרינסס מצדה.


וואלה! סלבס מבלה עם טארה בכל פעם שהיא מגיעה לארץ. היא הרי צריכה להקיף את עצמה בליידיז אפילו יותר זולות ממנה.


שמחים שריד מגיעה (שוב)? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully