וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על דיוויד בקהאם

שירות וואלה! סלבס

2.5.2014 / 0:33

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# דיוויד בקהאם הוא ללא ספק ההגדרה המדויקת לזכר אלפא. מצד אחד הוא שחקן כדורגל מוכשר, מצד שני פאשניסטה עם חוש סטייל מפותח במיוחד,. אך מעל לכל הוא איש משפחה למופת. לרגל יום הולדתו, וואלה! סלבס ניסתה למצוא כמה חסרונות ופשפשה בארון השלדים שלו - כך שהיא מצאה כמה עובדות. נניח, שבקהאם סובל מ-OCD, שגורמת לו לחוש צורך עז לקעקע את גופו ללא הפסקה. הסיבה? התמכרות לכאב של המחט החשמלית שנוגעת בעורו. לא יותר פשוט לבקש מויקטוריה לשרוט אותך בלילה.

# אם לא די בכך שהוא סובל מההפרעה האובססיבית הזו, בקהאם גם סובל מפוביה הזויה ביותר. הכדורגלן הבלונדיני נכנס לפאניקה והיסטריה כשיש סביבו אי סדר. מה שאומר, שלילדים שלו בוודאי אסור להשתולל בבית. לא כיף

דיוויד בקהאם. hm,
ופוביה מעירום, אין לך?/hm

# רגע, ההפרעות ממשיכות. הידעתם שלפני כל משחק, השחקן המוכשר היה נוהג לרכוש זוג נעליים חדשות (כלומר, לקבל בחינם) ולעלות איתן על המגרש. מה היה קורה לישנות? סביר להניח שמצאו את עצמן באיזה בית צדקה או בפח האשפה הקרוב לביתם. שווה להיות שכן שלו.

# אל תדאגו לחשבון הבנק של דיוויד, גם במידה והוא נאלץ לשלם על הנעליים. למה? כי לפני מספר שנים הוא קיבל סכום של 18 מיליון דולר רק בשביל לעשות טיול של עשרה ימים באסיה ולשווק חברה למכירת מכוניות.

# והנה עובדה שתעשה לכם קצת טוב על הלב. מתברר שבעלה של ויקטוריה נושא בגופו דם יהודי. אמא שלו, למקרה שלא ידעתם – יהודיה בכל רמ"ח אבריה. מעבר לכך, מתברר שממש כמו מדונה, גם בקהאם הוא פריק של הקבלה. יתברך שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully