וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וקניה ווסט יתחתנו השבוע

שירות וואלה! סלבס

30.4.2014 / 10:58

כוכבת הטראש של הוליווד והארוס הקשוח שלה ישבעו ממש בעוד מספר ימים אמונים האחד לשנייה וימסדו את הקשר שלהם בטקס צנוע. אל תדאגו, יש גם חגיגה בפריז. וואלה! סלבס שוברת כוס

קים קרדשיאן, קניה ווסט. ווג, צילום מסך
ככה היא נראית בשמלת כלה./צילום מסך, ווג

נראה שלמשפחת קרדשיאן נגמרו החומרים לתכנית הריאליטי שמלווה את חייהם, אז הם החליטו להקריב את מוסד הנישואים של האחות קים קרדישאן לצורך העניין. או במילים אחרות: מה לא עושים בשביל עוד קצת רייטינג.

קים קי, שכבר חודשים מתכננת את יום החתונה שלה עם בן זוגה קניה ווסט בפריז, החליטה, כך על פי דיווחים מעבר לים, לערוך טקס נישואים צנוע יותר גם באל איי, שיכלול רק חברים קרובים ובני משפחה. רגע, אז לטקס הזה ביונסה וג'י זי יגיעו?

רוצים עוד רכילות?
תביעה: ”כוכבת ’מאסטר שף’ חייבת לי 100 אלף שקלים”
בלי בושה: ריהאנה בתמונות עירום מלא
גאווה מקומית: שירי מימון חונה וקונה כחול-לבן

קים קרדשיאן, קניה ווסט. Vogue, צילום מסך
פריז או אל איי, בובה?/צילום מסך, Vogue

אז אם אתם באל איי בימים הקרובים, חפשו את ישבן גדול וטראשי בשמלה לבנה - כך תדעו שהגעתם לחתונה של הזוג המאושר, שהחליט באופן מפתיע להתחתן כבר בימים הקרובים, זאת לאחר שבימים האחרונים הוציאו השניים רישיון נישואים.

אל דאגה, אם גם אתם תכננתם על הזמנה לחתונה הגדולה בפריז, תדעו שהזוג המאושר לא ויתר על החגיגה. כן, קים וקניה החליטו שבנוסף לאירוע המצומצם, הם יערכו גם את הפיאסטה המטורפת בפריז, ברגע שיקבלו את האישורים הנכונים מהרשויות המקומיות. שיהיה במזל.

גם וואלה! סלבס התחתנה בטקס צנוע. בין הנוכחים: היא, הרב והחתולה השחורה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully