וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל ברשימת גיבורי תרבות הגייז העולמית

וואלה! סלבס

29.4.2014 / 15:06

המגזין Gay Times, כלל את הדיווה הישראלית ברשימת 30 אנשי התרבות המובילים בקהילה הגאה, לצד ג'ורג' מייקל ואלטון ג'ון. "הגעתי כדי לשמח אנשים", אמרה אינטרנשיונל. וואלה! סלבס כבוד

דנה אינטרנשיונל במגזין גיי טיימס. gaytimes.co.uk, צילום מסך
עדיין דיווה. דנה אינטרנשיונל בראין למגזין "גיי טיימס"/צילום מסך, gaytimes.co.uk

אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שדנה אינטרנשיונל היא דיווה בינלאומית, עכשיו מגזין אנגלי מספק לכם אותה. הזמרת הישראלית נבחרה לאחת מ-30 גיבורי תרבות הגייז העולמיים, על ידי המגזין החביב על הקהילה הגאה באירופה, Gay Times. העיתון שעוסק בקהילה ההומוסקסואלית וסגנון החיים החופשי שלה, חוגג בחודש הבא 30 שנות קיום - לכן בחר את רשימת אנשי התרבות הכי גאים שיש, בהם גם מיס אינטרנשיונל הכי ישראלית שיש.

את אינטרנשיונל, שעלתה לכותרות ברחבי אירופה בעיקר בגלל זכייתה בתחרות האירוויזיון בשנת 1998, כללו באותה נשימה לצד אושיות ענק בעולם הבידור העולמי, בהם אלטון ג'ון (דיווה בזכות עצמו), ג'ורג' מייקל, הרוקסטאר קורטני לאב (באופן לא ברור בכלל, שנאלצה לתרץ למה היא אלילת הגייז האולטימטיבית) וסולנית להקת בלונדי הנצחית, הזמרת דבי הארי.


עוד סלבס? קבלו:
סמבה: ריהאנה מדגמנת עירום ברזילאי
ויוה פוראבר: הספייס גירלז מתאחדות
הדאבל דייט של ציון, יאנה ועמוס תמם

שער מגזין גיי טיימס. gaytimes.co.uk, צילום מסך
גם השם שלה שם על השער המגזין./צילום מסך, gaytimes.co.uk

הזמרת סיפקה למגזין הוורוד גם ראיון מיוחד לכבוד הבחירה - שבו הגייז הבריטיים בדקו מתי ישוחרר האלבום הבא שלה (הוא עתיד לצאת בקיץ הקרוב), מי האיידול האישי שלה (הדראג קווין האמריקנית המנוחה דיוויין) והאם היא מרגישה כמו גיי אייקון. "אחרי שאני מקבלת אהבה מהקהל, אני מרגישה כאילו יד אלוהים נגעה בי כדי שאשמח אנשים", הסבירה אינטרנשיונל, שפטפטה גם על החוויה בריאליטי המקומי "בנות".

"עשיתי את התכנית עבור הצ'ק, כדי להתפרנס", סיפרה, "זו היתה עבודה קשה, עם כל ההורמונים שם, הקנאה. הייתי מעדיפה לעשות תכנית בנים, זה כבר מעניין יותר לדעתי". אם את אומרת, דיווה.


אתמול וואלה! סלבס אכלה דיווה, סליחה, זיווה, לארוחת ערב מוקדמת.


רכלו על הבחירה של דנה אינטרנשיונל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully