וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכבת 'מאסטר שף' חייבת לי מאה אלף שקלים"

וואלה! סלבס

30.4.2014 / 0:30

פאולין שובל היתה אחת הבשלניות הבולטות על סט "מאסטר שף". אך מתברר שמי שעושה סדר במטבח - הרסה בית שכור, נעלמה והסתבכה בתביעת ענק של עשרות אלפי שקלים. וואלה! סלבס בחילה

פאולין שובל. ראובן שניידר,
מה החיוך מסתיר? פאולין שובל/ראובן שניידר

את פאולין שובל אתם כנראה מכירים כבשלנית הנאה, שהלהיבה אתכם על המסך בריאליטי האוכל "מאסטר שף". שם, היתה לא רק הבלונדינית הלוהטת שיודעת לספק גורמה כמעט עד הגמר שנערך לפני כשנה - אלא בתור זו שבאמת הצליחה להישאר בתודעה גם אחרי שהעונה הסתיימה והשתלבה בעולם הקולינריה המקומי. עם זאת, מתברר כי שובל אולי הסתדרה כשזה מגיע לתחומי המטבח, אך כשזה נוגע לחייה האישיים, היא משאירה אחריה בלאגן והרס רב.

לידי וואלה! סלבס הגיע כתב תביעה, לפיו שובל ובני משפחתה שכרו בית פרטי ביישוב כוכב יאיר במשך כמעט שלוש שנים - עד שעל פי התביעה נטשו אותו מסיבה לא ברורה באישון לילה, כשהם מותרים את הנכס במצב חורבן של ממש, כולל חשבונות ארנונה וספקי שירותים שונים בסכומים של אלפי שקלים, שלמרבה ההפתעה מעולם לא שולמו. כאשר בעלי הבית ניסו לצור קשר עם יוצאת "מאסטר שף", היא לפי תיאור מזעזע של המשכיר, "נהגה כנוכלת שנעלמה מתחת לפני האדמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדירה היתה משופצת כחדשה". דלת אחד החדרים בבית שעזבה שובל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גללי עכברים בכל מקום". אחד מחדרי חדר האמבטיה במקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פיגרו בתשלומים עם המון תירוצים"

"זה התחיל כשפאולין ומי שהיה בעלה אז, אילן שובל, פנו אליי בשנת 2011", מספר בעליו של הנכס יהודה (השם המלא שמור במערכת). "הם חתמו על חוזה לשנתיים, עבור בית פרטי בן חמישה חדרים משופצים בכוכב יאיר, ממש במצב חדש, כולל גינת עצי פרי מטופחת. למרות שכמה פעמים פיגרו בתשלומים בתירוצים שונים, לא הייתי זורק משפחה שלמה לרחוב - כך שקיבלתי את זה בהתחלה", הוא מסביר.

לקראת סיומו של חוזה השכירות, התגלתה בעיה נוספת. "פאולין ואילן נפרדו, היא לא היתה בטוחה שהיא רוצה להישאר בבית הזה. אז, נפגשנו והתקבלה החלטה ששובל מעוניינת להמשיך לגור שם. למרבה הצער, לא התעקשתי שנחתום על חוזה בכתב וסיכמנו בעל פה", הוא מודה.

חודשים ספורים אחר כך, שובל עלתה לכותרות, כשהופיעה על המסך בריאליטי של קשת. "מיד אחר כך, היא התחילה להציב תנאים להמשך המגורים שלה ואמרה לי שהיא רוצה שאשפץ את הדירה. לא הבנתי למה, כי השארתי לה בית במצב חדש לחלוטין, אבל הבטחתי שאעשה את זה בקיץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכתובת ההודעות בין שובל ובעל הבית, יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב ששלח בעל הבית לפאולין שובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש מרץ האחרון, שובל הפסיקה לתקשר עם המשכיר - שאחרי שבועות של מרדף חסר תועלת, החליט להגיע לבית עצמו ומצא אותו נטוש וחרב. "גיליתי שהחמודה מ'מאסטר שף' עזבה, בזכות השכן מהבית הצמוד. הוא סיפר לי שהשאילה ממנו מקדחה אבל מעולם לא החזירה אותה, אז הגעתי לבית כדי לבדוק מה קורה איתה". על פי כתב התביעה, התגלו "פגיעות של ממש במושכר, כגון הריסתה של דלת הכניסה, פגיעות וליקויים בקירות, במפתחים חלונות דלתות ותריסים בארונות המטבח, באביזרי האינסטלציה".

"היא פשוט ירדה למחתרת"

בנוסף, יהודה מצא לפי עדותו "גללים של עכברים על הרצפה, בדלי סיגריות בכל מקום כי הפכו את הבית למחששה, לכלוך ופיח כאילו שבט צופים הקים מאהל במקום, קירות צבועים בירוק, למרות שפאולין הסתלקה רק באותו החודש". אחרי שבדק מול גורמי עירייה, מים וחברת החשמל, לטענתו התברר לו כי היא חייבת להם עשרות אלפי שקלים שלא שולמו באופן מסודר, זאת מלבד שכר הדירה שלא הועבר לו אישית. "פניתי אליה בהודעות אישית, במכתב מסודר ובעשרות שיחות שלהן היא בחרה לא לענות", אומר יהודה. "היא ירדה למחתרת, במקום לסגור את העניין בצורה מכובדת. גיליתי שהיא מנסה לפלוש לדירה אחרת, שהושכרה על ידי חמה המנוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הערכת השמאי על הנזק בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה שהוגש כנגד פאולין ואילן שובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהנדס שהוזמן לבחון את הנזק בבית, העריך את התיקונים בסכום קרוב לכ-40 אלף (!) שקלים, מה שמסתכם בסכום של כ-104 אלף שקלים שבעל הבית נאלץ להוציא בעצמו, על הבית ששכרה ממנו מתחרת "מאסטר שף". לפי שעה, הדברים נידונים כעת בבית המשפט, כשהוא דורש ממנה פיצוי של כ-75 אלף ש"ח. "הם פשוט חיים כך ומנוסים בזה, וכלים מנוסים", הוא אומר.

כשוואלה! סלבס פנתה לפאולין שובל, על מנת לקבל את תגובתה לדברים, הכחישה תחילה את העובדה שבכלל גרה במקום - זאת למרות שגם בחשבון הפייסבוק שלה היא מצולמת במטבח של אותו הבית ממש. "אני לא הייתי קשורה לבית הזה, חמי שכר אותו, אבל הוא נפטר", אמרה בתגובה. אחרי שעומתה עם הדברים, הוסיפה כי "בית המשפט יקבע מה היה אמור להיות או לא להיות, אני לא מתנהלת דרך התקשורת".


רכלו על היחס של פאולין שובל גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully