וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי אזולאי ולירז דרור פותחות עסק משותף

וואלה! סלבס

10.4.2014 / 15:35

אחרי שהכירו במסגרת "זוג מנצח VIP" והוכיחו כי החברות שלהם חזקה מכל פרס, הבשלנית הידועה והדוגמנית החליטו לפתוח עסק טעים יחד. נשמע מפתיע? שימו לב. וואלה! סלבס מבשלת

ג'קי אזולאי, לירז דרור. גיא כץ,
נלחמו עד הסוף. ג'קי וישראל אזולאי ולירז דרור עם איציק פינטו/גיא כץ

כבר בירכתם את בני הזוג המנצח, שהוכתרו אמש (ד') כזוכים הגדולים של ריאליטי המפורסמים, "זוג מנצח VIP", ג'קי אזולאי ובעלה ישראל? שלא כמו בגמר "מאסטר שף", בו השתתפה שומרת המסורת הכי כנה על המסך, דתיית המחמד ובן זוגה הגיעו יחד אל המקום הראשון.

אבל זה לא אומר שהשניים מנתקים קשר עם החברים הטובים מתקופת הצילומים, שהם במקרה גם אלה שהגיעו למקום השני בתחרות - הדוגמנית לירז דרור ובעלה איציק פינטו - עכשיו הם אפילו עושים איתם ביזנס. בתכנון: עסק חדש ומעורר תיאבון, שמשלב את הראש העסקי של פינטו והמטעמים של אזולאי.


רוצים עוד רכילות?
פרסום ראשון: נינט טייב והחבר מחפשים דירה
שוב איתכם: ריהאנה מצטלמת בלי תחתונים
החגיגה הפרטית של מה קשור

ג'קי אזולאי, לירז דרור. אינסטגרם,
בהצלחה. ג'קי אזולאי ולירז דרור/אינסטגרם

בשקט בשקט, שני זוגות החברים שנותרו בקשר טוב, רכשו יחד מסעדה חדשה שאותה הם משפצים. את המומחיות העסקית הביא בעלה של דרור, שהוא ביזנסמן ממולח. את הרעיונות למנות המקוריות מספקת אזולאי, בעזרת מתכונים משפחתיים שלה, להיטים שעליהם חשבה בתקופת ריאליטי הבישול שבו השתתפה והרבה יחס אישי שתיתן למנות שיוגשו במקום.

הלוקיישן שנבחר לחגיגה: בית שמש, עיר הולדתה רבת ההשראה של אזולאי, שם משופץ בימים אלה המיקום הטעים שעתיד להיפתח בחודש יולי הקרוב. אגב, אם הכל יעבוד כשורה, המקום שיקרא "ג'יי" או "ג'קי" (או כל רמיזה אחרת למי שתשמש כפנים של העסק החדש) - עתיד להפוך בהמשך לרשת מזון של ממש.

ג'קי, לירז הדוגמנית ממש תאכל במסעדה?
"החלטנו על שותפות ביני לבין איציק, בעיר הולדתי. אני חוזרת לשורשים. אנחנו צוחקים על כך שאני אבשל במטבח ולירז תעמוד בחוץ ותמשוך את הקהל פנימה".


וואלה! סלבס אוכלת מחוץ לבית רק במקום אחד - המזללה של שמשון, שם מוגש לה חתול בפיתה. דלישס.


רכלו על המסעדה של לירז וג'קי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully