וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'יימס פרנקו

שירות וואלה! סלבס

18.4.2014 / 1:30

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# ג'יימס פרנקו הוא אמנם אחד השחקנים השווים בהוליווד, אך במקביל גם הרפתקן לא קטן - כזה שאוהב להסתבך בשערוריות. הפעם, לרגל יום הולדתו, וואלה! סלבס החליטה להתמקד דווקא בעובדות הפחות מביכות. טוב, בערך. אחרי הכל, לא בטוח שהשחקן ירצה שתדעו שבתיכון הוא זכה בתואר "החיוך היפה ביותר". זה רק כי הם לא ראו את הישבן הלוהט שלו.

# למען האמת, יש סיכוי שהוא גם ממש יתבאס אם תדעו שבתקופת לימודיו בתיכון, בזמן שכולם עבדו במקדונלד'ס, הוא היה מפלח (נו טוב, גונב) בשמים מחנויות. אם לא די בכך, היה מוכר אותם אחר כך לחבריו בבית הספר. למרבה האירוניה, כשהתפרסם קיבל פרנקו תפקיד נחשק - כששימש כפנים של הבושם החדש מבית גוצ'י. מעניין אם גם אז הוא אסף כמה הביתה?

ג'יימס פרנקו. GettyImages
הורס! ג'יימס פרנקו/GettyImages

# אבל יש גם צדדים טובים לשחקן השווה הזה. פרנקו החמוד התנדב לא מעט בעזרה לילדים עם בעיות רפואיות חמורות. בשנת 2011 הוא גם קיבל פרס הוקרה על התנדבותו בבית חולים אמריקני. נשמה של ברבור, הכוכב הזה.

# חיפשתם עוד מעלות טובות אצל הכוכב המטורף?מתברר שלג'יימס החתיך יש גם רישיון טייס. כן, אם אתם נתקעים בלי טייס, ובא לכם להנעים את השהות באוויר עם אחד חתיך - תרימו אליו טלפון. גם אם אתם סתם רוצים להטריד אותו. רק לא בין שתיים לארבע בבקשה.

# ולקינוח, עוד מעלה אחת טובה. נראה שפרנקו הוא לא רק שחקן מוכשר, אלא גם צייר לא רע בכלל. מתברר שבזמנו הפנוי, ג'יימס אוהב גם לצייר כאילו היה מינימום דה-וינצ'י. וואלה! לסבס היתה מתה שהוא יצייר אותה בעירום. או להיפך.


רכלו על הסודות של ג'יימס פרנקו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully