וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי הוא השחקן שנחקר בפרשת הסמים

וואלה! סלבס

7.4.2014 / 18:51

אחרי מוטי רייף וקרן מור, עכשיו הותר לפרסום כי יהודה לוי הוא השחקן שנחקר במשטרה בפרשת הסמים הקלים שהסעירה את המדינה בימים האחרונים. לוי: "אני בסדר". וואלה! סלבס מגלגלת

יהודה לוי. אור גפן,
יש משהו לעשן?/אור גפן

נראה שתקופה לא קלה עוברת על מר יהודה לוי. אחרי הפרידה הקשה והמתוקשרת מנינט טייב, עכשיו מתברר כי לוי הוא הכוכב המפורסם שנחקר בפרשת הסמים שהסעירה את המדינה בימים האחרונים.

כזכור, ביום חמישי האחרון נחשפה פרשת סמים במרכזה דווח כי מפיק מפורסם, שחקנית מוערכת וכוכב ידוע מעורבים בה וזומנו לחקירה. מאז הספיק מוטי רייף להתוודות בדף הפייסבוק כי הוא המפיק הידוע, ולאחר שנחקרה - הותר גם לפרסום שמה של קרן מור. כעת, לאחר שגם הוא בילה בחדר החקירות, מותר לפרסם כי הכוכב הנודע הוא יהודה לוי.

רוצים עוד רכילות?
איזו נעל! אייל גולן ורותם סלע מבלים
מנטורית "אקס פקטור" בתמונות עירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אצלי הכל בסדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן המפורסם, שכנראה שמו הופיע בזכרונות של אייל פלג, החשוד בסחר בסמים, הגיע לחקירה בתחנת המשטרה, מסר את עדותו ושוחרר לחופשי. החקירה בנושא עדיין נמשכת.

לפני מספר דקות (ב') מסר לוי לוואלה! סלבס: "בימים האחרונים כולם רוצים לדעת אם אני בסדר. אז כן, אני ממש בסדר, ואכן האיש מאחורי הפיקסלים זה אני. אין לי יותר מדי מה לומר, זה בעיקר מאחורי. תודה לכל התומכים והמתעניינים".


החלום של וואלה! סלבס הוא שיהודה יגלגל לה סיגריה וידביק אותה עם הלשון הרטובה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully