וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי מדברת לראשונה על האירוסים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

1.4.2014 / 11:06

הימלבלוי הבלונדינית, שיצאה לאחרונה משוק הפנויים פנויות, מדברת על הידיעה שהרעישה את הביצה - ומתלוננת על כך שכולם מבקשים ממנה הזמנה לחתונה. וואלה! סלבס לא ברשימה

צילום וידאו: ניר פקין

רק לפני כשבוע קראתם כאן לראשונה על הצעת הנישואים שקיבלה עדי הימלבלוי מבן זוג בחודשים האחרונים - נדב פלד. כעת, היא מדברת עם וואלה! סלבס לראשונה על הידיעה המשמחת, שגררה לא מעט הרמות גבה.

אמש (ב') הגיעה הבלונדינית לאירוע פתיחת החנות החדשה של מותג הג'ינס "G STAR RAW" - שם זכתה ללא מעט ברכות ואיחולים בגלל הצעת הנישואים שקיבלה מבן זוגה. הימלבלוי, לא הסתירה את העובדה שהיא מאוהבת ואמרה ש"מאוד טוב לי", תוך שהיא משוויצה בטבעת האירוסים הנוצצת.


רוצים עוד רכילות?
עצבים! יעל בר זוהר עוררה דרמה בבית קפה
מירנדה קר מתפשטת ומגלה: ”אני נמשכת לנשים”
רווקה בשטח: סיון קליין מבלה עם ידיד

עדי הימלבלוי. ספק" אביב חופי, ניר פקין,
מאורסת עם טבעת הורסת. עדי הימלבלוי/ספק" אביב חופי, ניר פקין

גם צלם הפפראצי המציק בירך אותה וניסה על הדרך להוציא ממנה קצת פרטים על החתונה. אז לא, אין עדיין תאריך לאירוע - ואם אתם יכולים להפסיק להציק עם כל השאלות, הימלבלוי ממש תשמח. "איך כולם נהיו פתאום פולניים? רוצים להיות בחתונה", היא מגלה. "מתי זה? מה קורה? מה יהיה שם? איפה הם יושבים? מה אוכלים?". טוב, תירגעי בובה.


גם לוואלה! סלבס נמאס משאלות על אירוסים. היא לא תתחתן לעולם. אף אחד לא רוצה לגעת בה ובטח שלא לראות אותה כל בוקר במיטה שלו. אז תסתמו!


רכלו על האירוסים של הימלבלוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully