וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשחקים! אסף אבידן מעורר מהומה בטיסה

וואלה! סלבס

31.3.2014 / 0:28

האם המוזיקאי הישראלי שמצליח בעולם, סיגל לעצמו גינונים של דיווה? כאשר אבידן עלה על טיסה בחזרה לארץ הקודש, הוא החליט שהכיסא פחות נוח - ואז התפרץ. וואלה! סלבס תנוחי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמור את העצבים שלך לבמה, כפרה. אסף אבידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייתכן שההצלחה עלתה למוזיקאי אסף אבידן לראש? הזמר והיוצר הישראלי, שממלא את האולמות בארץ, אך גם מככב על במות של פסטיבלי מוזיקה בהצלחה בכל רחבי העולם, נראה כמו יוצר רגיש ועדין. טוב, אולי לא כל כך. לפחות לא אם אתם שואלים את נוסעי הטיסה, עליה עלה אותו זמר.

לפני כשבוע, עשה אבידן את דרכו מלוס אנג'לס לתל אביב. לצערו ולצערם של נוסעי מחלקת העסקים, המושב שקיבל בטיסה חזרה לארץ לא מצאו חן בעיניו, מה שכנראה הוציא ממנו את הדיווה הפנימית - זו שגרמה לו לעורר מהומה לא פשוטה בזמן הטיסה.


עוד סיפורי דיוות:
עם מי בילתה בר רפאלי באורגיה במיטה?
ביקיני ביצ’ז: משפחת קרדשיאן עושה את תאילנד
תרבות גבוהה: יהודה לוי והחבר’ה משתוללים במוזיאון

אסף אבידן. אביב חופי
רק נראה רך.בערך. אסף אבידן/אביב חופי

הדרמה בשחקים, התרחשה לאחרונה - כאשר אבידן שב מארצות הברית בטיסה שארכה לא פחות 15 שעות ארוכות. על פי עדי ראייה, מיקום הכיסא שניתן לו במחלקת העסקים, פחות מצא חן בעיניו והוא ביקש מהצוות לשנות את המיקום שלו. עם זאת, כיוון שאיש מהנוסעים האחרים לא היה מוכן להתחלף (היי, זו זכותם) - התרגז, הרים את הקול על הדיילים שעבדו בטיסה ואף ביקש לכתוב מכתב תלונה אישי על כל אחד מחברי צוות המטוס, שלטענתו, כך עולה מהעדות שהגיעה לידי וואלה! סלבס, לא עזרו לו מספיק. "זה היה מחזה לא נעים", סיפר אחד הנוסעים, "אבידן היה לא נחמד, בלשון המעטה".

בהמשך, כך סיפרו הנוסעים, מנהל הצוות הסביר לאבידן אישית כי ניסו למצוא לו מושב חלופי, אך איש מהנוסעים האחרים לא נענה, וכי תלונה על הצוות שביקש לסייע לו - תהיה מוגזמת. בסופו של דבר, ככל הנראה, אבידן הבין כי עם כל הכבוד, זעם לא יסייע לו לעבור את הטיסה בשלום, כך שהוא נרגע ואף התנצל בפני הדיילים. רגע אחד מאוחר מדי, כן?

מנהליו של אסף אבידן סירבו להגיב לידיעה.


כשוואלה! סלבס מתחממת, היא מתנהגת כמו זיווה. נו, זו ששוקלת עבורה את הפיצוחים בקיוסק ומפצחת ראשים להנאתה.


רכלו על אסף אבידן, דיווה בהתהוות, בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסף אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully