וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבלו רוזנברג ישלם פיצויים בסך 57 אלף שקלים

וואלה! סלבס

30.3.2014 / 13:50

בית המשפט קבע כי הזמר הארגנטינאי ישלם עשרות אלפי שקלים לצלם, כיוון שהשתמש בתמונות שלו והעביר אותן לאתרים נוספים - גם שם פורסמו ללא שמו של הצלם. וואלה! סלבס גלגל הצלה

פבלו רוזנברג. דן פרץ,
לא כיף. פבלו רוזנברג/דן פרץ

אל תבקשו מפבלו רוזנברג הלוואה בזמן הקרוב, כיוון שבקרוב מאוד יאלץ הזמר להיפטר מסכום של 57 אלף שקלים - אותם ישלם לצלם ארז אייזן, לאחר שהשתמש בתמונות שלו ללא מתן קרדיט.

על פי כתב התביעה, אייזן סיכם עם רוזנברג ומנהליו כי יצלם אותו במהלך הופעה שלו בחיפה - וכי הזמר יוכל לעשות בהן שימוש והכל בתמורה לקרדיט לצלם. הצדדים הסכימו והתמונות אכן נשלחו למנהליו של פבלו.


רוצים עוד רכילות?
עידן חביב ופאולינה אלברשטיין יוצאים
מסתמן: ירון ברלד לא יחזור לארץ נהדרת
סיון קליין ולירן כוהנר חושפים רגליים סקסיות

פבלו רוזנברג. שוקה כהן
מה אני אעשה? פבלו רוזנברג/שוקה כהן

אבל מה, לאחר כמה שנים גילה אייזן כי התמונות שצילם מופיעות באתר הבית של פבלו - אך לתדהמתו לא ניתן לו קרדיט על הצילום. אם לא די בכך, אותן תמונות גם פורסמו באתרים שונים, כך שגם שם לא הופיע שמו של הבחור שצילם אותן.

אי לכך, תבע הצלם את הזמר ואת מנהליו. כעת, על פי החלטת בית המשפט, על רוזנברג לשלם לצלם פיצויים בסכום של 50 אלף שקלים ועוד כ-7,000 שקלים על הוצאות בית המשפט.

שמוליק רוזנברג, מנהלו האישי של פבלו, מסר בתגובה: "הפכנו למדינה של רודפי אמבולנסים. בימים אלה אנו מגישים ערעור, לכן לא אוכל להיכנס לפרטים. עשינו כל ניסיון לרצות את הצלם, כולל התנצלויות ופיצוי כספי. לא היתה כוונה לזלזל בצלם, אבל הוא הריח רק דם".


וואלה! סלבס תבעה פעם צלם שצילם אותה עם בגדים. נו, זה פוגע לה בעבודה.


רכלו על הפיצוי של פבלו רוזנברג בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully