וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדיקים! יובל שרף ושלומי שבן תורמים

וואלה! סלבס

27.3.2014 / 3:39

בני הזוג הנוצץ היו בדרכם להופעה מרגשת, כשהבינו ששני זרים שמאוד רצו לבלות באותו אירוע - יאלצו להישאר בחוץ. בזכות שבן ושרף, הסיפור נגמר בסוף טוב. וואלה! סלבס נדבה

יובל שרף, שלומי שבן. ראובן שניידר
זוג מנצח? יובל שרף ושלומי שבן/ראובן שניידר

בטוחים שהמפורסמים המקומיים חושבים רק על עצמם (ועל חבריהם המוכרים לא פחות)? חשבו שוב, כי ייתכן שנמצאו בני הזוג החמודים בעולם. שמם הוא יובל שרף ושלומי שבן, בני זוג מוכשרים (הוא מבחינה מוזיקלית, היא בקטע של משחק) - שמתברר שגם נדיבים לא פחות, לפחות מדי פעם. ההסבר מגיע ע-כ-שיו.


עוד סיפורים מדהימים:
זוהרת: בריטני ספירס בביקיני זרחני
יובל שרף נסעה עד לירושלים כדי לחגוג
אבאל’ה! איך הפתיע אביב גפן את בנו הקטן?

יובל שרף, שלומי שבן. ניר פקין
נדיבים פלוס. שבן ושרף/ניר פקין

לא מזמן, צמד הארטיסטים הוזמנו לעוד הופעה מוזיקלית מרגשת, שהתקיימה במועדון ה"זאפה" שבתל אביב. את הכרטיסים שנרשמו על שמם (חינם, אין כסף), שבן את שרף היו אמורים לאסוף בקופה, קצת לפני תחילת המופע. אבל כשהגיעו לקופות, הבחינו בזוג זרים שהגיעו מהצפון במיוחד להופעה, אך לא הזמינו כרטיסים מראש. נכון, המופע היה סולד-אאוט, כך שלא נותרו כרטיסים לרכישה במקום ולמרות המאמצים - הצמד נאלץ להישאר בחוץ.

רגע, כאן הגיע הטוויסט בעלילה, כשבתום התייעצות ספונטנית, החליטו הג'ינג'ית ובעלה, להעביר את הכרטיסים שנרשמו על שמם לבני הזוג התקועים. חמודים? אפילו מאוד, כיוון שהמעשה הנדיב הזה הסתיים בכך שגם שרף ושבן וגם בני הזוג שלא הכירו לפניכן, נכנסו בסופו של דבר למתחם וראו את ההופעה המדוברת. פאן? לכולם.


וואלה! סלבס הוזמנה פעם לבופה אכול כפי יכולתך בחינם, כמתנת יום הולדת. המקום נסגר אחרי שגמרה איתם.


רכלו על המעשה הטוב של יובל ושלומי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully