וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מריה קארי

שירות וואלה! סלבס

28.3.2014 / 1:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# מריה קארי חגגה השבוע 44 שנות קיום ומיתרים קול גמישים, כך שזו ללא ספק סיבה מעולה לגלות לכם כמה פרטים שאולי אפילו היא שכחה. כמו מה? כמו למשל מקור השם שלה. מתברר ששמה של קארי הגיע מהשיר "They Call the Wind Maria", שהוריה אהבו מתוך ההמחזמר "המכורים לזהב".

# נראה שקארי ידעה מגיל מאוד צעיר שהיא תהיה זמרת - ולכן אין לה מה לחפש בבית הספר. התוצאה? הגברת הבריזה לא מעט מהשיעורים. זו הסיבה כנראה, שדבק בה הכינוי "מיראז'", או בתרגום חופשי - פטה מורגנה. ממש כמו הקריירה שלה שנעלמה פתאום, לא?

מריה קארי בביקיני. ספלאש
מיליארד דולר על זה? מריה קארי/ספלאש

# במקום ללמוד ולקבל תעודה כמו רוב בני הנוער, העדיפה הדיווה לעתיד לעבוד בעבודות מזדמנות - במטרה לכלכל את עצמה עד לפריצה הגדולה. בין הג'ובים של קארי, תמצאו אותה כעובדת מלתחה במועדונים, מארחת ומלצרית במסעדה, ואפילו זו שמטאטאת שערות במספרה. עכשיו אתם מבינים למה השיער שלה תמיד מעוצב למשעי?

# אבל נראה שכל העבודה הקשה השתלמה. למה?אחרת איך אחת הזמרות העשירות בתעשיית המוזיקה הייתה רוכשת את הפסנתר הלבן שבעבר היה של מרלין מונרו ב-662,500 דולרים!? מעניין אם מדי פעם היא חשה מונרו, עולה על שמלה לבנה ונשכבת עליו. כנראה שכן.

# עוד פרט מאוד חשוב שכדאי שתדעו: במסגרת הקמפיין שבו כיכבה עבור עם ענקית תכשירי גילוח, ביטחה החברה את, שימו לב - רגליה של מריה (כן, הרגליים, לא את כל הגוף) - במיליארד דולר. לא מיליון, אלא מיליארד (!) שטרות ירוקים. מעניין בכמה היו מבטחים את החזה, אם הייתה עושה קמפיין לחזיות.


רכלו על מריה קארי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully