וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חושפת בית שחי שעיר במיוחד

שירות וואלה! סלבס

23.3.2014 / 12:50

מדונה מחפשת תשומת לב? תמונה שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, חושפת בית שחי שעיר במיוחד. אז למה מדונה לא מגלחת? חובבי טיפוח, זה לא בשבילכם. וואלה! סלבס זיפים

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
זו גברת או אדון? מדונה מצטלמת/צילום מסך, אינסטגרם

מדונה היא אישה חזקה, דיווה, פרפורמרית ענקית, אייקון פופ, אבל אחלה גבר? תלוי את מי שואלים. הזמרת ניסתה כנראה להוכיח לכולם שהיא הגבר בבית כשלבשה חליפה של אדון מכובד, לטובת סשן צילומים מלא בטסטוסטרון עבור מגזין "ווג ל'הום" - הגרסה הגברית של מגזין האופנה הנחשב בעולם (כן, זה שמתפאר בקים וקניה על שער גיליון אפריל הקרוב).

הבגדים? מחויטים. האווירה? מעושנת. מוקד תשומת הלב? השיער הארוך של מדונה. לא, לא זה שעל הראש, אלא שיער בית השחי שלה. נשמע מגעיל? אכן תמונות קשות.


עוד סלבס נוצצים ממאמץ:
מסתמן: אורנה דץ תשתתף ב”המירוץ למיליון”
סקנדל? ביונסה בבית אנה פרנק
יאמי: מירי בוהדנה מזיעה

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
חזייה ופפיון? יש. סכין גילוח? פחות. מדונה שעירה פלוס/צילום מסך, אינסטגרם

מלכת הפופ, פרסמה בסוף השבוע ברשת שתי תמונות מסט הצילומים המיוחד בבגדים של מעצב העל ארמאני. באחת, היא לבושה לחלוטין (כן, בלי טיפת עור חשוף, כולל כובע הקסקט). ואילו בשנייה, היא אמנם בחזייה שגרתית, אבל הפרונט שלה כבר לא מספיק כדי להזניק אותה לכותרות, ונראה שאסתר יודעת את זה, הפיתרון: מתחת לבתי השחי הענוג שלה, חושפת הדיווה קבוצת שיער, שכנראה מריחה ממאמץ לעוד כותרת צהובה.
.
כותרת התמונה המרעישה, אגב, היא "Long hair... Don't Care!" (או בתרגום חופשי מאוד, "שיער ארוך מעט... למי אכפת!). אייקון טיפוח? אלא אם מדובר במחווה מאוד מפוקפקת לתמונות של הליידי כשהיתה דוגמנית סטילס צעירה ופוחזת באייטיז, כנראה שהעולם לא היתה צריך להיחשף לעובדה שהתער לא נגע בעורה של הזמרת כבר פרק זמן ארוך. איכסוש?


וואלה! סלבס מגלחת את הזקנקן שלה יום כן, יום לא. היום לא.


רכלו על שיער בית השחי של מדונה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully