וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ריס ווית'רספון

שירות וואלה! סלבס

21.3.2014 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# ריס ווית'רספון, אחת השחקניות הבלונדיניות ביותר בגבעות הוליווד, חוגגת יום הולדת. קבלו כמה עובדות שאולי היא לא ממש היתה רוצה לזכור. כמו למשל את הצעת הנישואים שקיבלה מבעלה לשעבר - ריאן פליפה בשנת 1998, כשהשניים טיילו בדרום קליפורניה, שם כרע פליפה ברך והציע לה לחלוק את חייה עימו. היא כמובן אמרה כן, אבל מספר שנים אחר כך - השניים נפרדו. באסוש.

# יש מצב מאוד גדול שאחת הסיבות לפרידה היא האובססיה של הגברת הבלונדינית למצעי מיטה ישנים. מתברר שלווית'רספון יש אוסף גדול של מצעים משכבר הימים והחולשה העיקרית שלה היא לרקמה. מי אמר ביזאר ולא קיבל?

ריס ווית'רספון בבכורת הסרט This Means War בתיאטרון הסיני בהוליווד, 8 פברואר 2012. Alberto E. Rodriguez, AP
שרוטה/AP, Alberto E. Rodriguez

# אבל זו לא השריטה היחידה שיש לשחקנית המתוקה. ב-2011, במהלך ריצה ברחובות שכונת סנטה מוניקה, דרס את הכוכבת רכב, שהפיל אותה על הרצפה. לאחר שהובהלה לבית החולים וקיבלה טיפול, שוחררה השחקנית לביתה עם מזכרת בצורת שריטה על המצח.

# אל תנסו לנחם אותה בנתח בשר אדום עסיסי. או יותר נכון, עדיף לכם שלא. למה? כי הבלונדה הלוהטת היא בכלל צמחונית ועל כן היא לא ממש נוגעת בבשר.

# ועוד עובדה לסיום. בתור ילדה, ריס הופיעה מדי יום ראשון בעיתון המקומי כשדגמנה חליפות ילדים. מאוחר יותר אמרה הכוכבת, שזו היתה חוויה יצירתית עבורה. סביר להניח בגלל שקיבלה על כל יום צילום 50 דולרים. היום זה כנראה גובה הטיפ שהיא משאירה למתדלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully