וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר נגד אורי אריאל: "המן הרשע"

וואלה! סלבס

16.3.2014 / 15:51

המגיש הגאה כתב לחבר הכנסת בנט בעקבות הערר שהגיש השר אורי אריאל על חוק הפונדקאות - מכתב שבו עזר קורא לבנט פחדן ומכנה את אריאל 'המן הרשע'. כנסו, זה מעניין. וואלה! סלבס רעשן

אסי עזר. רפי דלויה
בסך הכל רוצה ילדים משלו. אסי עזר/רפי דלויה

רק לפני מספר שבועות, קראתם כאן על ארוחת הערב המשותפת של נפתלי בנט ואסי עזר - בה דיברו על קידום שוויון הזכויות לגייז ועל שצריך לאשר גם להם להביא ילדים באמצעות הליך פונדקאות. אחרי שהתמונה פורסמה בכל מקום אפשרי, נראה היה כי העניינים בין השניים עלו על דרך הישר, כשבנט אף הביא את עזר להרצות בפני תלמידי תיכון.

אבל מה, מציאות לחוד ופנטזיות לחוד. בסוף השבוע האחרון, הגיש השר אורי אריאל, מסיעת הבית היהודי של בנט, ערר על חוק הפונדקאות - דבר שהכעיס את ראשי הקהילה הגאה וכן את עזר, שכתב מכתב פתוח לחברו בנט.


עוד רכילות?
תמצאו חדר: עומר דרור ושלומית מלכה בנשיקה לוהטת
זבנג וגמרנו: התחפושת הזוגית של בר רפאלי והחבר
עדלאידע: נינט טייב והחבר מתמזמזים
יאמי! נטלי דדון בולעת את החבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגישה הקודמת. נפתלי בנט ועזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לילה טוב מר בנט", כתב עזר, "בזמן שאתה והגברת שקד טיילתם היום בין הסניפים שלכם והרגשתם גאים בעצמכם, חבר מהמפלגה שלך פגע עמוקות בקהילה שלי, הקהילה הגאה. היום השר אורי אריאל הגיש ערר על חוק הפונדקאות החדש המאפשר גם לזוגות חד מיניים להביא ילד דרך פונדקאות. למי שלא מבין הגשת הערר הזאת קוברת את החוק. הוא כבר (כנראה) לעולם לא יעבור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"תתביישו לכם"

"המעשה המכוער של מר אריאל פגע עמוקות באנשים, שכל רצונם הוא להקים בית בישראל, להביא ילדים, להקים משפחה. איזה חטא משוגע, אה מר בנט? איזה סכנה לעם היהודי!! אין ספק שחייבים לעצור את הטרפה הזאת! אז מה אם מסעדות בישראל מוכרות מזון לא כשר, אז מה אם בשבת כולנו מדליקים חשמל והולכים לקולנוע, אז מה אם בנות ישראל מתלבשות בחולצות בטן מהגיהנום, אז מה מרביתנו לא צמים ביום כיפור, אלה חטאים קטנים!!", כתב.

"הרי כל צדיק יודע שהכי גרוע זה אם הומואים ולסביות יוכלו להביא ילדים לעולם!! זה האסון הקיומי הגדול ביותר שיכול ליפול על העם הנבחר!! זה האיום האיראני האמיתי. כל מה שנותר לי להגיד לך ולחבריך למפלגה ביום הזה הוא תתביישו לכם! קם גולית וזרק אבן על דוד. אז נכון לעכשיו 1:0 לגולית".

אסי עזר. אביב חופי
רוצים להביא ילד. עזר עם הבויפרנד אלברט/אביב חופי

"בחרת להיות פחדן"

"אבל אני מודיע לך כבוד השר שאני ובן זוגי ועוד עשרות אלפי זוגות חד מיניים בישראל, נמשיך להביא ילדים לעולם, על אפכם ועל דתכם! הילדים האלה יגיעו לגיל 18 והם יתגייסו לצבא ויום אחד, כשאתה והמן הרשע (מר אריאל) וגברת שקד תגיעו לבקר בבסיסים של חיילים, ותעברו בין השורות, אחד מהם, ירים אבן קטנה ורדרדה וסימבולית וישליך אותה לעברכם".

"תלמד מר בנט- ההיסטוריה תמיד חוזרת וזה הרי כתוב בתורה, דוד תמיד ינצח את גולית, ואתה ומפלגתך יצאתם היום לגמרי גולית", כתב עזר כעס.

"מר בנט, היתה לך הזדמנות פז להיות מנהיג אמיתי, לשנות, ללכת נגד הרוח שנושבת עליך מבפנים, אבל אתה בחרת להיות פחדן ושלחת את מר אריאל שיעשה "תרגיל". תראה מה זה - אתה מוכן לספוג את זה שחבר מפלגה שלך יוציא אותך קטן וילך נגד עמדתך ונגד הסיכומים שסוכמו מראש עם יש עתיד, העיקר שחוק פונדקאות שלא פוגע באיש לא יעבור. מדהים".

"זהו מר בנט, רשמית הפכת היום לפוליטיקאי אמיתי. ועכשיו, כל שנותר לי הוא להזמין אותך לארוחת ערב נוספת, איתך ועם אשתך הליברלית ויחד נרים לחיים על הניצחון הקטן שלכם, תוך כדי שצלם של ידיעות אחרונות שהזמנת מראש מצלם אותנו. לילה טוב מר בנט,נתראה בברית של הבן שלי. אסי".


וואלה! סלבס רוצה שאסי עזר יעשה לה ילד. אלברט, לא מפריע לך שהיא אישה נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully