וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג חושפת: טראומת חג פורים

15.3.2014 / 0:05

הטופמודל מגלה על החוויות שלה מהחג הכי פרוע בלוח השנה. וגם, למה היא תתחפש השנה? גם רותם סלע, לירון ויצמן, נועה תשבי וחיים אתגר חושפים את הסודות ממשלוח המנות. וואלה! סלבס ושתי

שוקה כהן

רגע לפני שהמפורסמים המקומיים עוטים על עצמם את התחפושות, המסיכות והכתרים - ויוצאים לשתות עדלאידע, וואלה! סלבס תפסה כמה מהם ותחקרה אותם קצת על חוויות חג הפורים האישיות שלהם. רעשנים? אתם לא יודעים עד כמה.

מתברר שללא מעט כוכבים יש טראומה מהחג. כמו למשל, אסתי גינזבורג שחשפה כי בגיל עשר המופלג, כשחגגה את יום הולדתה בהיכל הקרח, הדוגמנית נפלה ונפצעה בפניה. למה מדובר בטראומה? כי זה אילץ אותה להתחפש לפושעת מסוכנת, רק מספר ימים לאחר מכן.


עוד סלבס מצחיקים:
דנה אינטרנשיונל בתחפושת פרובוקטיבית
גברת פורים: רוז פוסטאנס תחגוג עם לסביות

אסתי גינזבורג. שוקה כהן
אולי תתחפשי לשפנפנה? אסתי גינזבורג/שוקה כהן

רגע, אז מה התחפושות המביכות ביותר שאליהן התחפשו המפורסמים? ג'ודי שלום ניר מוזס התחפשה לשום דבר (כולל המון שיני שום ועיתון נושן אחד), מיכל אנסקי צבעה את השיער לירוק ולבשה שמלה כתומה - נכון, היא התחפשה לגזר. מה עם שלומי שבת? התחפש לארנב ולא ממש היה מרוצה מהעובדה, כמו רותם סלע, שזוכרת לרעה את התחפושת לדמותו של "יאצק" עם האקורדיון.

רוצים לגלות למה מתכוונים הכוכבים להתחפש? אז אנסקי תתחפש הפעם לסלק (מה?) רוני דואני לבחורה לוהטת מסרטי "אוסטין פאוורס", קרן מור תהפוך לג'ינג'ית ותתחפש לדמותה של בילבי ורק נועה תשבי - לא הצליחה להחליט למה תתחפש. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס תתחפש למשולש פיצה, כזה שתואם לעור השומני שלה.


רכלו על תחפושות הסלבס כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully