וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אווה לונגוריה

שירות וואלה! סלבס

14.3.2014 / 3:38

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אווה לונגוריה, הכוכבת הלטינית הכי לוהטת על המסך שלכם, חוגגת יום הולדת - אז וואלה! סלבס החליטה לפנק אתכם בכמה סודות כמוסים מארון השלדים הפרטי שלה. אתם תאהבו את זה. היא, לא בטוח. למה? אולי כי היא לא היתה רוצה שתדעו שבין כל האחים והאחיות שלה, היא היחידה שנולדה עם שיער שחור ועיניים כהות - בזמן שכל השאר מתפארים בשיער ועיניים בהירים. זה לא מצחיק, היו זמנים שלונגוריה חשבה שהיא מאומצת. נשמע כמו סצינה מ"עקרות בית נואשות", לא?

# אבל אל דאגה, למרות שלא ניחנה ביופי רב בצעירותה (כך לפי עדותה), בגיל מאוחר יותר היא פיצתה את עצמה ובגדול - כשקטפה את המקום הראשון בתחרות יופי אמריקנית. תודו שזה הכי שיק.

אווה לנגוריה. GettyImages
מיס קורפוס קריסטי. אווה לונגוריה/GettyImages

# אבל לא רק יופי יש במי שגילמה את הגברת "גבריאל סוליס", אלא גם הרבה שכל. מתברר שלמרות התדמית השטחית שלה, הלטינית הלוהטת מחזיקה בתואר ראשון מטעם מכללת טקסס - במדעים! אלוהים יודע איך היא הפכה לשחקנית.

# אם אתם צריכים עוד הוכחה לכך שהיא לא רק יפה, שימו לב לכישרון של מיס לנגוריה. הליידי העדינה הזו, כך מתברר, אוחזת בדיפלומה של ציידת. כן, בעברה,אווה הקטנה היתה יוצאת לצוד חיות בר, יחד עם אביה. לאחר מכן, הם גם היו מבשלים אותן במשותף. איכסוש!

# ועוד משהו קטן, שאווה בטח רוצה לשכוח. במהלך צילומים לדרמה הנואשת בעולם, אווה נחבלה בראשה ממוט שנפל מהתקרה, התמוטטה ואיבדה את ההכרה. לאחר שנלקחה לבית החולים וקיבלה טיפול, היא שוחררה למנוחה בביתה ומהר מאוד חזרה לצילומים. אמיצה.


רכלו על השלדים בארון של לונגוריה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully