וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמרור אזהרה! קמפיין הענק של התאומות מלול

וואלה! סלבס

12.3.2014 / 0:15

אין להן רישיון נהיגה והן אפילו לא עברו את מבחן התיאוריה - אבל זה לא מה שיעצור את התאומות של "היפה והחנון" מלהוביל קמפיין ארצי, שיושיב אותן מאחורי ההגה. וואלה! סלבס ברקס

התאומות מלול. אביב חופי
עולות על ההגה? התאומות מלול/אביב חופי

אתם נמנים על מתנגדי הריאליטי וחשבתם שהצלחתם לחמוק מצמד האחיות המשעשע של "היפה והחנון" על המסך? שימו לב, התאומות מלול לא עוצרות באדום, כך שאם לא רציתן אותן במסגרת התכנית, תקבלו אותן בהפסקת הפרסומות על המסך שלכם. ועל שלטי חוצות ברחבי הארץ. וברחבי הרשת - הכל במסגרת קמפיין גדול חדש, שבו הן יככבו.


עוד סלבס? קבלו:
יאסו! בנות ”היפה והחנון” משתוללות ביוון
ריטה חושפת רגליים בשמלה סקסית
צפו: למה נינט טייב מבקשת צדקה?

התאומות מלול. אביב חופי
נסיעה בטוחה, או משהו. התאומות מלול/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי התאומות מלול, אלה שלא סיימו את כיתה י', אבל בדרך פלא מצליחות ללמד את בני הנוער הישראלים לקראת בחינות הבגרות - מנצלות את 15 דקות התהילה שלהן כהלכה. לאחרונה, השתיים נבחרו לשמש כפנים של קבוצת הרכב "קל אוטו", בקמפיין רחב שבזכותו ישלשלו לכיסן המון כסף.

העובדה שהתאומות - שעושות לחנונים חיים קשים - ינסו לשווק לכן רכבים, קצת מפתיעה, במיוחד בהתחשב בעובדה שלאף אחת מהן אין להן רישיון נהיגה. אם תהיתם, המלוליות אפילו לא הצליחו לעבור את מבחן התיאוריה, שנדרש עוד לפני שהן מתחילות בשיעורי הנהיגה.

אבל זה לא הכל, כיוון שעל פי מקורבים להן, התאומות מלול לא יכלו להרשות לעצמן את לימודי הנהיגה היקרים, כך שבמסגרת הפרסומות, השתיים ישבו מאחורי ההגה ויקבלו שיעור על נסיעה בטוחה ברכב. עדיין לא ברור אם הניסיון יוכתר בהצלחה, מה שבטוח הוא שכסף לשיעורי המשך יהיה להן.


וואלה! סלבס לא נהגה מאז שדרסה את גולדי, סבתא רבא של החתולה שלה. עליה השלום.


רכלו על התאומות מפרסמות השכרת רכב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully