וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשניסטות? השאלות שהביכו את הסלבס

עמית גולדברג

10.3.2014 / 15:01

מי האורחת המיוחדת שהגיעה מאיטליה? איזו דוגמנית קיבלה כינוי מיוחד? מי המעצב הישראלי המצליח בעולם? וואלה! סלבס התקילה את המפורסמים בשאלות על עולם האופנה. מביך? מאוד

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

שבוע האופנה גינדי תל אביב שנפתח אתמול (א') בקול תרועה גדול, היווה סיבה מספיק טובה עבור וואלה! סלבס לשלוף את הקלמר ותחפושת המורה - וערוך בוחן פתע לסלבס המקומיים, כולל שאלות קשות על עולם האופנה שלו כולם סוגדים.

כשהמפורסמים נשאלו מי היא האורחת המיוחדת שהגיעה מאיטליה במיוחד לשבוע הכי אופנתי בישראל, חלקם ידע כי מדובר בעורכת המגזין "ווג איטליה", אבל אף אחד לא ממש ידע להגות את שמה. בין ספקי התשובות המרתקות, גם מרינה קבישר שהלכה על "פרנצ'סקה", גל גדות שהסתפקה ב"פרסקה" וטהוניה רובל - שהרחיקה לכת ואמרה "פרנצ'וואה". השם האמיתי אגב, הוא פרנקה סוזאני. סתם שתדעו.


עוד סלבס?
שבוע האופנה: הארוחה הסודית של גל גדות
לירן כוהנר וגיא גיאור עברו לגור ביחד
לא נחה? דנה פרידר עייפה

גלית גוטמן. ניר פקין
לא עברה את המבחן. גלית גוטמן/ניר פקין

וכעת, למעצב האופנה הישראלי המצליח בעולם. האמת, שגם פה היתה מבוכה לא קלה. רוב הבנות הלכו על התשובה הפשוטה וענו כי אלון ליבנה הצעיר הוא האישיות המסתורית או בחרו בדורית בר אור. אבל עם כל הכבוד לשני המעצבים המשגשגים, אלבר אלבז יש רק אחד וכיום הוא המעצב הראשי של אחד מבתי האופנה החשובים בעולם - לנווין.


וואלה! סלבס יודעת לענות על שאלות שעוסקות אך ורק באוכל.


רכלו על המבחן האופנתי של הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully