וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים בתאילנד: התמונה הפרובוקטיבית של בר רפאלי

וואלה! סלבס

9.3.2014 / 16:11

מתי בפעם האחרונה ראיתם את הטופמודל בביקיני, כשהיא עם מחשוף מלא בחול וחיוך גדול על הפנים? מתברר שבר רפאלי מתגעגעת לימים בספורטס אילוסטרייטד. וואלה! סלבס אננס

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ספיצ'לס. בר רפאלי בתאילנד/צילום מסך, אינסטגרם

לא מרוצים ממזג האוויר הסגרירי שפוקד את ישראל בימים האחרונים? יש כאלה שקצת פחות מתרגשים מהשינויים של עונת המעבר בארץ. נניח, בר רפאלי, שנמצאת בימים אלה בחופשה רומנטית בתאילנד, כולל כל הים, השמש, החול ושלל בגדי הים שהביאה איתה, ואתם רק יכולים לדמיין. היום (א'), רפאלי פרסמה תמונה חדשה, שבה היא מאפשרת הצצה למחשוף נדיב ומלא בחול חמים, כזו שתגרום לכם להמיר כמה שקלים לבאט ולעלות על הטיסה הקרובה לבנגקוק.


עוד סלבס? הנה:
בתפקיד החתן: אור דניאל
חופשי על הבר: יהודה לוי משתולל
לוהט? יובל שרף ודפנה לוסטיג בנשיקה צרפתית

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ועם קצת פחות מחשוף. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

מרוצים מהביקיני של הטופמודל הישראלית? למרות שהיא מככבת בגיליון בגדי הים האחרון של המגזין "ספורט'ס אילוסטרייד" (כשהיא סוג של מכוסה. מחדל!), כנראה שהברבור התגעגעה לתמונות של עצמה עם מחשוף מענג. את האחרונה, פרסמה תחת הכיתוב "אין מילים", כי למה שרק הבויפרנד עדי עזרא יהנה מכל הטוב הזה, תחת קרני השמש של האי קופנגן.

אבל כמו תמיד, לפעמים החגיגה נגמרת - כך שרפאלי ועזרא צפויים לסיים השבוע את החופשה המענגת שלהם בין האיים האקזוטיים של תאילנד ולשוב לארץ הקודש. מינוס המנגוסטין, האננס והקוקוס, שזמינים בכל דוכן רחוב. פלוס שיזוף מרשים וזיכרונות מתוקים, כנראה.


וואלה! סלבס ביקרה בתאילנד לא מזמן, שם הצטלמה עם חזייה שעשויה מקליפות קוקוס ושני קילו מנגו שיכסו את המפשעה. נראה אותך מתעלה על זה, רפאלי!


רכלו על הביקיני של בר רפאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully