וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר סנוקל עברה תאונת דרכים

וואלה! סלבס

9.3.2014 / 14:29

המעושרת הבלונדינית בסך הכל רצתה לבלות יחד עם ילדיה בהקרנת סרט בתל אביב, אבל נהג שהתנגש ברכב שבו סנוקל נסעה - שיבש את התכניות וגרם למהומה גדולה. וואלה! סלבס משמרות זה"ב

ג'ניפר סנוקל. ניר פקין
בום, בום, פאו. ג'ניפר סנוקל/ניר פקין

סמסו איחולי הרגעה לבביים לג'ניפר סנוקל, המעושרת עם הפה הכי גדול (אחרי ניקול ראידמן), שעברה בסוף השבוע תאונת דרכים. למרבה המזל, איש לא נפגע פיזית באירוע המרעיש - אבל אחרי צפייה בכמה פרקים של הריאליטי שבו היא משתתפת, אפשר לסמוך על ג'ני שהכל יהפוך למהומה אחת גדולה.


עוד סלבס? הנה:
מסיבת יום ההולדת האינטימית של אסתי גינזבורג
כתב תביעה נגד יעל גולדמן: ”השפילה אותי”
בתפקיד החתן המסוקס: אור דניאל

ג'ניפר סנוקל, עופר טלקר. אסף לב,
רק בריאות. סנוקל עם עופר טלקר והילדודס/אסף לב

הכל החל, כשסנוקל הגיע לרחוב דיזינגוף התל אביבי בבוקר יום שישי האחרון, כשהיא מלווה ארבעה מבניה השובבים להקרנת סרט בדיזינגוף סנטר. אבל עוד לפני שהספיקו להגיע למקום, נהג לא זהיר התנגש ברכב המשפחתי של המעושרת וגרם לכמה רגעים של בהלה אצל המשפחה המורחבת.

מלבד החלפת הפרטים ברחוב ההומה, והרגעת הילדודס במקביל, עוברי אורח שחלפו באזור צעקו לעברה של סנוקל משפטי מפתח משעשעים - כמו "חשבתי שאני תמותי!", כפי שאמרה בפרק האחרון של הריאליטי "זוג מנצח VIP", בו היא משתתפת. לצערה של סנוקל, לסרט היא כבר לא הצליחה להגיע.

ג'ניפר, בום טראח?
"הייתי חייבת להיות רגועה, למרות שהוא נכנס בשתי מכוניות וגם בזו שלי, תוך כדי שהוא מנסה לחנות. שאלתי אותו מה הבעיה שלך - יש לי ילדים ברכב. לא רציתי לצעוק שם, במיוחד שכל תושבי תל אביב עודדו אותי מהצד. הוא נראה לי מסטול".


התאונה היחידה שוואלה! סלבס עברה בחייה התרחשבה ביום הלידה שלה. היא לא יכולה להרחיב במילים, אבל זה קשור לנפילה כואבת על הראש.


אחלו לסנוקל רק בריאות גם דרך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully