וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: מי הפשיט את שאקירה?

וואלה! סלבס

8.3.2014 / 0:07

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות האינסטגרם ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. והפעם: ספיישל נשים על סף התמוטטות עצבים, אבל בלי בגדים. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגברים בחייה של מישל אובמה

מאמא בריטני תמיד אמרה לחנה שכאשר היא תהייה גדולה, היא צריכה להפוך לאישיות חזקה, לפחות כמו הגברת הראשונה של אמריקה. אפילו העובדה שהיא חולקת את אותו השם עם בעל המכולת בשכונה, זה שתמיד מגרש את חנה בצעקות, לא מפחית מערכה של האישה שמושכת בחוטים של אובמוש. אבל מה, כדי שהתמונה תצא סמי-קשוחה, היא עדיין צריכה שני גברברים חסונים לידה. איפה הגירל פאוור? אצל הבויז.

מישל אובמה. אינסטגרם, צילום מסך
מישל אובמה/צילום מסך, אינסטגרם

הצווחות של פריס הילטון

מאמא ספירס תמיד אמרה לחנה שכאשר היא תהייה גדולה, אסור לה בשום פנים ואופן להתחבר לילדים של הפרחה ההיא, זו שמתהלכת בלי תחתונים בשכונה, נו, זו עם בתי המלון שמפוזרים ברחבי העולם. אז מה אם הכלבות שלה משתמשות בשמפו בניחוח עצם טרייה, חנה יודעת שלמרות שהעניין מוטל בספק, אמא שלה טובה מהילטון לפחות בדבר אחד: שירה. עד אז, עדיף לפריס להתרחק מנביחות לעבר המיקרופון. איפה הגירל פאוור? אצל טכנאי הסאונד.

פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
פריס הילטון/צילום מסך, אינסטגרם

שאקירה לבושה. בגיטרה

מאמא בריטני תמיד אמרה לחנה שכאשר היא תהייה גדולה, חנה כבר לא תוכל להתהלך ברחבי העולם כשהיא מתערטלת להנאתה. בכל זאת, חנה היא בת למשפחת האצולה לבית ספירס, כך שלא תוכל להצטלם בפוזות מפתות כמו הגברת מקולומביה. אחרי שתפסיקו לבחון את המחשוף שבתמונה, תבינו ששאקירה אולי הסירה את הבגדים כדי להשאר רק עם צילי המוזיקה, אבל עם הגיטרה שהביאה - החליטה לכסות דווקא את הנכס החשוב ביותר שלה (הבטן. הבטן? הבטן!). איפה הגירל פאוור? אצל הצלם המפשיט, כנראה.

שאקירה. אינסטגרם, צילום מסך
שאקירה/צילום מסך, אינסטגרם

פמלה אנדרסון, איך עושה חתול?

מאמא ספירס תמיד אמרה לחנה שכאשר היא תהייה גדולה, חתול יהיה חברה הטוב ביותר. היום, ברגע שחנה רק רואה שפמפם חביב, כבר נדמה לה שמדובר ביצור שברא השטן - כך שקשה לה להאמין שהיא תאהב את היצורים הנכלוליים האלה. לכן, כשהיא רואה את ההיא שפעם רצה על החוף של "משמר המפרץ" מנסה להפוך לאחד כזה, עם פרווה (סינתטית!) ושום דבר מלבדה, זה גורם לה לרצות לנשוך. חזק. עכשיו. תרחיקו את פמלה מחנה! איפה הגירל פאוור? אצל הארגונים נגד שימוש בפרווה כמובן.

פמלה אנדרסון. אינסטגרם, צילום מסך
פמלה אנדרסון/צילום מסך, אינסטגרם

מדונה לא סומכת עליכם!

מאמא בריטני תמיד אמרה לחנה שכאשר היא תהייה גדולה, היא צריכה להתנהג כמו אייקון הפופ היחידה שבריטני אוהבת - מיס מיוזיק, כמובן. המדונה הזו, תמיד ידעה להבחין בין גברים אמיתיים, לכאלה שרק רוצים אותה בגלל הכסף. לכן, כנראה, השבוע ענדה תכשיטים שמראים לכל היצורים עם הטסטוסטרון בעולם מה היא חושבת עליהם. חנה רוצה תליון כזה לקולר. איפה הגירל פאוור? מתברר שאצל מדונה.

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully