וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן שילוני: "מאיימים על חיי"

וואלה! סלבס

6.3.2014 / 12:32

אחרי חשיפת הזוגיות החדשה עם האקס של נופר מור - הדוגמנית קיבלה הודעות נאצה ואיומים על חייה. לפי שעה, שילוני לא מתכוונת להגיש תלונה במשטרה. וואלה! סלבס פותחת תיק

חן שילוני. אביב חופי
מפחיד. חן שילוני/אביב חופי

חן שילוני כנראה לא דמיינה בסיוטים הכי גרועים שלה, שהזוגיות החדשה עם אור אוחנה - האקס של נופר מור - תגרום לה לכל כך הרבה צרות. בטח שלא תביא לאיומים על חייה. חשבה והתבדתה.

מאז הפרסום על הזוגיות החדשה של שילוני ואוחנה, החלו חילופי האשמות בין שתי הנשים. אלא שכעת, כך מספרים מקורבים לשילוני - המצב החמיר והדוגמנית קיבלה איומים על חייה דרך פרופיל הפייסבוק האישי שלה.


רוצים עוד רכילות?
OMG: ניקי מינאז' מצטלמת בעירום במקלחת
רוצים לדעת מתי קים קרדשיאן מתחתנת?
טופמודל: הראל סקעת על המסלול

נופר מור. אינסטגרם, צילום מסך
בימים טובים יותר. חן שילוני ונופר מור/צילום מסך, אינסטגרם

"יא בוגדת, חכי תראי מה יקרה לך", נכתב באחת ההודעות. בהודעה אחת כתבו, "הורסת בתים, אנחנו נהרוס אותך". שילוני, החליטה בשלב זה שלא לפנות למשטרה ולא תגיש תלונה רשמית, אלא לנסות להסדיר את הדברים בדרכי נועם.

שילוני, את לא חוששת לחייך?
"אין לי מושג מי שלח את ההודעות, ואני מנסה שלא לייחס לזה חשיבות גדולה מדי. אני מרוכזת בחיי, בעסק שלי, בבת שלי - ולא חושבת שיש שום סיבה לערב משטרה כרגע. ראיתי את ההודעות, אבל אני מנסה להמשיך הלאה בחיי".


וואלה! סלבס לא מעודדת איומים אלימים כאלה. מלבד הפעם שבה איימו על רוני השיפוצניק שלא יסתום את החור בקיר חדר השירותים שלה, היא אוהבת את זה חושפני.


רכלו על האיומים על שילוני גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully