וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טהוניה: חיים אתגר מעורר מהומה

וואלה! סלבס

5.3.2014 / 16:33

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר הגיע לתכנית אירוח על מנת לקדם כתבה שערך - אלא ששאלות על חברתו האהובה, גרמו לו לדרוש צילום חוזר של הראיון. היה שמח. וואלה! סלבס דרמה קווין

חיים אתגר. ניר פקין
עד לטהוניה. חיים אתגר/ניר פקין

חיים אתגר הוא אחד שיודע לשאול את השאלות הנכונות, אבל גם יודע מתי הזמן לשאול אותן ומתי הוא צריך להתאפק. לכן, כשהמנחה דנה רון החלה לשאול אותו שאלות על בת הזוג הטרייה שלו - טהוניה רובל - אתגר התעצבן ועורר מהומה.

המגיש, שהגיע היום (ד') כאורח לתכנית של רון, בכדי לקדם ראיון שערך עם רוסלנה רודינה, נתקל בשאלות מצד המראיינת על הזוגיות שלו. אתגר, כך מתברר, לא ממש אהב את השאלות החטטניות (היוש) והחליט שהוא לא מוותר - ניגש לעורכת התכנית והסביר לה שהם לא יכולים לשדר את הראיון כפי שהוקלט. לאחר מספר בירורים, החליטו לצלם את הקטע מחדש, זאת למרות שבאולפן כבר ישבו מרואיינים אחרים.


עוד סלבס? הנה:
בר רפאלי ועדי עזרא מבלים בתאילנד
לא מצחיק: שלום אסייג עבר אירוע לב
יופי, מלכה: מור ממן משתזפת בביקיני

חיים אתגר, טהוניה רובל. רפי דלויה
לא מדברים על טהוניה. חיים אתגר עם רובל/רפי דלויה

אך כאן לא נגמרה הדרמה - אביבה אבידן, שישבה לצדו של אתגר, כבר יצאה מהאולפן. אז מה עשו? ההפקה בקשה מנהג המונית להחזיר אותה לצילומים חוזרים. לאחר שישבו אתגר ואבידן להתאפר, הם שבו לאולפן וצילמו מחדש את השיחה הקלילה.

חיים, חיטטו לך?
"נכון. הגעתי לתכנית של דנה כדי לדבר על הכתבה המרכזית בתכנית 'אנשים' ולא על חיי האישיים. לכל דבר יש זמן ומקום. בסוף הצילומים, אחרי התייעצות קלה, הוחלט בשיתוף עורכת התכנית לצלם מחדש".


וואלה! סלבס פוצצה פעם ראיון לאחר שהכתב לא הסכים שתתראיין בחזייה ותשווק את ליין מוצרי המין שלה.


רכלו עלהראיון הגנוז של חיים אתגר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully