וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על דניאל קרייג

שירות וואלה! סלבס

7.3.2014 / 0:27

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# דניאל קרייג הוא ללא ספק השחקן הכי סקסי שגילם את דמותו של ג'יימס בונד אי פעם. מה שאתם לא יודעים, הוא שאותו שחקן סירב לקחת את התפקיד תחילה, ואפיו אמר למפיקים: "לכו מפה ותחפשו את הבחור המתאים לדמות". אתה, כאילו דא?!

# לא ברור למה דניאל היה כל כך להוט שלא לקבל את הג'וב, שהרי הוא שחקן די טוב. כבר בגיל שש, שיחק קרייג בבית הספר שבו למד, במחזמר "אוליבר טוויסט". כישרון מולד ממש.

# אבל ייתכן שהשחקן המסוקס סירב לתפקיד בגלל הפחד שלו מאקדחים. זה קצת אירוני, אבל מתברר שלדניאל יש פחד מכלי נשק. הסיבה: הוא ראה פעם מישהו מדמם, לאחר שירו בו מול עיניו. לא כיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפחד מאקדחים. דניאל קרייג/מערכת וואלה!, צילום מסך

# פחדן או לא, מתברר שקרייג הוא אחד המנשקים הטובים ביותר בתעשיית הבידור בהוליווד. תשאלו את אנג'לינה ג'ולי, שהספיקה לנשק לא מעט גברים וטענה שהוא אחד המנשקים הטובים ביותר. איך הוא הגיב? דניאל ענה שגם אנג'י מנשקת לא רעה בכלל. אופסי.

# אגב, תשתדלו שלא לבקש מדניאל אש, הוא פשוט הפסיק לעשן כבר לפני שבע שנים ואתם לא רוצים שהוא יחזור להרגל המגונה בגללכם, נכון?


רכלו על דניאל קרייג גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully