וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה! נועה תשבי מרחפת באוויר

וואלה! סלבס

1.3.2014 / 0:45

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות האינסטגרם ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. והפעם: נתן גושן חובב דובים, מיילי סיירוס מנסה לבלוע הכל. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נועה תשבי מתהפכת

תנוחות הכלב הפוכה! על חבלים! נגד כוח המשיכה! חנה לא שמעה על משהו משוגע יותר מאז שמאמא ספירס הציעה לה לוותר על פיסת עוגת הקצפת הרביעית שלה בתום ארוחת הערב. דיאטה וכאלה, אבל זה לא עבד. תשבי דיר, אולי תיקחי אותה למקום המשוגע הזה שזו את מזיעה מלמטה למעלה? למרות שחנה בטוחה שהדם יעלה לה לראש.

נועה תשבי. אינסטגרם, צילום מסך
"יוגה אווירית. סוג של אינקוויזיציה בהתנדבות"/צילום מסך, אינסטגרם

מחליקה, מעשנת, שותה, רעה, ריהאנה

הילדה הרעה ריהאנה היא סוג-של-מולטי-טאלנט? אל תצחיקו את חנה. גם היא יודעת לכשכש בזנב הקטן להדיף ריח של שטיח רטוב אחרי הגשם ובו בזמן לנבוח בקול גדול, תוך כדי שהיא מלקקת את הבהונות של אמא. זה עושה לה נעים. רי-רי, את לא כזו מוכשרת כמו שאת חושבת.

ריהאנה. אינסטגרם, צילום מסך
"to the rescue!"/צילום מסך, אינסטגרם

נתן גושן מחפש חבר קרוב

אולי תסייעו לחנה, היא לא מבינה. אם מיסטר גושן, שהוא וומנייזר ידוע לפחות זה מהשיר של מאמא, מחפש עם מי לשחק כשהוא מטייל ברחוב - למה הוא פונה לדובים ישראלים תמימים - ולא אליה? הרי ידוע שהכלבה היא חברתו הטובה ביותר של האדם. חנה מתארת לעצמה כמה כיף הם יעשו יחד, כשבלילה, היא תוכל לזלול את כל כובעי הצמר המאובקים של נתן, תודה לאל.

נתן גושן. אינסטגרם, צילום מסך
"אז..אתה בא לפה הרבה?"/צילום מסך, אינסטגרם

מיילי סיירוס בולעת את הקהל

כמה מרגש, חנה ספירס יכולה לפרוש לגמלאות במלונית ההולכים על ארבע הכי יוקרתית בלאס ווגאס: מיילי סיירוס עושה חיקוי שלה, כולל הנביחות. אה, רגע, זה הקטע שבו סמיילי המתפשטת באמת שרה? ככה היא נשמעת? והלשון בסוף, זה כי היא רוצה ללקק כמו שחנה עושה כשהיא אוהבת. אה, לא? זה הקטע שלה? *פרצוף מבלולבל*

קייטי פרי? כלבה!

הלם. חלחלה. רעד קל. צמרמורת. מי היצור הזה, שבו קייטי משתמשת כתחליף לכרית רכה? זה חבר חדש שאינו חנה ספירס. לא ולא, חנה לא תיתן לאף לועס עצמות עם קולר מוזהב לגנוב לה את ההצגה, לא משנה כמה החלקות שיער וייבוש פרווה עבר. תמיד, לנצח, לעולמי עולמים, היא הכלבה הראשונה של עולם הפופ, ביץ'.

קייטי פרי. אינסטגרם, צילום מסך
"Baaaaaast fraaaandsss fur-avaa"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully