וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

28.2.2014 / 0:13

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# רגע לפני שג'סטין ביבר נכנס לעשור השלישי של חייו, קבלו כמה עובדות ממש מעניינות עליו. כמו למשל, שהילד השובב אמנם נראה לא חכם במיוחד, אבל מתברר שבכל הנוגע לעולם המוזיקה הוא סופר מוכשר. ביבר למד לבד כיצד לנגן על גיטרה, פסנתר ותופים. כשהכל נעשה באופן עצמאי, בלי מורים ומנטורים. חבל שהוא לא מלמד את עצמו גם נימוסים והליכות.

# לילד הרע של תעשיית המוזיקה יש לא מעט קעקועים על גופו. אם תסתכלו טוב תוכלו למצוא את המילה "Believe", קעקוע של כתר, קעקוע של ציפור וגם קעקוע של ישו הקדוש. והוא רק בן 20, כן?

ג'סטין ביבר. Jim Dyson, GettyImages
מוכשרי. ג'סטין ביבר/GettyImages, Jim Dyson

# כל אלו לא מונעים ממנו להיות נשמה טובה. ג'סטין מכר בעבר את שיערו הגולש באתר איביי, כשאת הכסף שקיבל תמורתו - 12 אלף דולר - פשוט תרם לצדקה. נראה שמאז עברו הרבה מים בנהר, לא ככה?

# כנראה שהוא הושפע מהידידה שלו - קים קרדשיאן. ביבר סיפר לא פעם כי מלכת הטראש נמצאת בחיוג המהיר של מכשיר הטלפון שלו ואפילו במסנג'ר הסלולרי שלו. למה? מתברר שהשניים היו מתקשרים בעבר כמעט כל יום.

# ועוד עובדה קטנה שג'סטין מעדיף שלא ממש תדעו. הוא סובל מקלסטרופוביה, כך שהסיכוי שתתפסו אותו עולה במעלית שואף לאפס. הוא ממש, אבל ממש, חושש מהן. אולי זה צריך להיות העונש שלו בכל פעם שיעשה שטויות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully