וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: קים קרדשיאן עוברת טיפול לייזר בחזה

שירות וואלה! סלבס

25.2.2014 / 16:11

סימני מתיחה אחרי הלידה? לא אצל מלכת הטראש, שהחלטה להעלים כל זכר לכך שהחזה שלה היה גדול אפילו יותר. מול המצלמות כמובן. צפו בקרדשיאן סובלת. וואלה! סלבס שורפת

קים קרדשיאן. יוטיוב, צילום מסך
מטופלת היטב. קים קרדשיאן/צילום מסך, יוטיוב

שקר החן, הבל היופי? ספרו על זה לקים קרדשיאן, שהחליטה שהיא צריכה לסבול עבור המראה המושלם. אחרי שהכחישה שעברה כמה ניתוחים פלסטיים בעבר, נניח, השתלת סיליקון לישבן מושלם - מלכת הריאליטי-טראש האמריקנית לא מכחישה שהיא אובססיבית למראה החיצוני, לא כשמדובר בפרונט הבולט בהחלט שלה.

טוב, לא מכחישה היא דרך מאוד עדינה לומר שרגע אחרי שהביאה לעולם את בתה נורת' ווסט - קימי עברה טיפול לייזר להעלמת סימני המתיחה שהופיעו על צמד השדיים. הכל, אם בכלל היה ספק, תועד לטובת הריאליטי המשפחתי, שהוכיח לעולם שאין משהו שהמשפחה הזו לא תעשה כשהקהל צופה, כולל הצעת נישואים (שקיבלה בפעם השלישית), דליפת חלב אם, לידות, מריבות, בכי, דם, יזע ודמעות.


עוד סלבס? הנה:
קים קרדשיאן שוב חושפת חזה שופע
אמאל’ה! אילנית לוי ואלירז שדה מוקפים
בום: עפר שכטר מוצא את החצי השני שלו

כואב להיות יפה? אתם תוכלו לשפוט, אחרי בחינת ההליך שעברה קרדשיאן, מול מצלמות של ערוץ הבידור !E, בפרק שישודר ביום שישי הקרוב (28.2) בישראל. קימי, אגב, לא נראתה עצובה במיוחד במהלך כל הטיפול הגופני (שאליו הגיעה עם ידיד קרוב).

תוך כדי, היא אפילו מלמלה משהו כמו "הדברים שאני עושה עבור היופי". מלבד לנפנף בזוג הדדיים במהלך כל גיחה מחוץ לבית, הארוס קניה ווסט, השתמש מאוחר יותר בכל היופי הזה גם בקליפ שלו - כך שאין פלא שהיא הסכימה לדגמן עבורו כשהיא לא לובשת חזייה. פאן לה, בנטורל.


וואלה! סלבס ניסתה להסיר שיער בלייזר, אבל גמרה כשהיא נראית כמו גוש פחם.

רכלו על הלייזר של קים בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קים קרדשיאן. GettyImages
וזה כבר אחרי הלייזר. קים קרדשיאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully