וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: היידי קלום וסיל חזרו

שירות וואלה! סלבס

19.2.2014 / 13:27

דיווחים מעבר לים מספרים כי הטופמודל ההורסת ובן זוגה הזמר, החליטו לחזור האחד לזרועות השנייה למרות הפרידה הכואבת. סיבוב שני תמיד עובד, לא? וואלה! סלבס ממחזרת

סיל, היידי קלום. Jason Merritt, GettyImages
קיייססס/GettyImages, Jason Merritt

נראה שהיידי קלום לא ממש סגורה על עצמה בכל הנוגע למערכות יחסים. אחרי שהתגרשה מבעלה הזמר סיל, או יותר נכון זנחה אותו לטובת המאבטח האישי שלה, עכשיו מדווחים אתרים מעבר לים כי רגע לאחר הפרידה מהמאבטח - היא שוב חזרה לזרועותיו של הגרוש.

כן, אתם קוראים נכון, הצהובונים מעבר לים מדווחים כי רגע לאחר הפרידה ממרטין קריסטן, שהיה מאבטחה הצמוד וגם המאהב שלה, היא רצה לזרועותיו של הגרוש החמוד, שלא היסס וקיבל אותה שוב לזרועותיו.

היידי קלום וסיל. רויטרס
חמודים./רויטרס

על פי מקורבים לזוג, הסיבה לחזרה היא הגעגועים של לולו, ילדתם הקטנה, לאבא סיל. על פי המקורבים, לולו התלוננה לא פעם כי היא בקושי רואה את אביה. קלום החליטה להענות לבקשתה של הילדה ואירגנה מפגשים תכופים יותר בין השניים, מה שהוביל לחידוש הקשר ואפילו ללינה משותפת. מה שנאמר: סיבוב שני תמיד עובד יותר טוב.

כזכור, סיל והיידי הכירו בשנת 2004 ושנה אחרי החליטו להחליף טבעות. הזמר אימץ את בתה של קלום מנישואיה הקודמים ויחדיו הביאו לעולם עוד שלושה ילדים יפיפיים. בינואר 2012, החליט הזוג להתגרש.

וואלה! סלבס חזרה לזרועותיו של האקס כי גם היא התגעגעה. לארנק שלו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully