וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שאתם לא יודעים על פריס הילטון

שירות וואלה! סלבס

22.2.2014 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אין ספק שמי שמסתכל על פריס הילטון, רואה בחורה יפה שכל החיים חייכו אליה. אבל רגע, זה לא ממש נכון. האם ידעתם שהשיער הבלונדיני והנוצץ של הגברת הילטון הוא בכלל מקורזל? אז זהו, שיורשת העצר צריכה להעביר על שיערה לא מעט חומרים והחלקות על מנת לשמור אותו כזה חלק ומלא ברק. מעניין באיזה שמפו היא משתמשת

# וזה לא הדבר היחיד הקשה בחייה של נסיכת רשת המלונות. בצעירותה, כשהיתה ילדה רעה והוריה רצו להעניש אותה, הם לא היו שולחים אותה לחדרה. מה הם כן היו עושים? פשוט מחרימים לה את הסלולרי שלה. נשמע כמו אוי אוי אוי.

בדיקה גופנית - פריס הילטון. GettyImages
גיבורה!/GettyImages

# ואם כבר בעיות, אז הבלונדה המקורזלת הודתה בעבר שהיא סובלת מהפרעה מאוד קשה וגם כשאין סביבה צלמי פפראצי, היא עדיין מדמיינת את הרעש של הפלאשים. מתברר שלפריס יש טראומה מהצלמים שהיא מדמיינת אותם רודפים אחריה. פסיכוש, מה עם טיפול פסיכולוגי נגיד?

# אבל אל תראו אותה כזו עדינה ופגיעה. מתברר שהגברת הילטון היא הבעלים של קבוצת רכיבה של אופנוענים, ויש לה גם רישיון לנהוג על מכונית מירוץ. רק שלא תשבור ציפורן כשהיא נוהגת.

# ועוד עובדה, חיובית הפעם, על הנסיכה הקטנה. ב-2007 פריס הילטון הצילה בחור שנדרס על ידי המון זועם. הילטון לא ויתרה, זעקה לעזרה והחזיקה את ידו של הבחור עד שהגיעו למקום מחלצים. חושבים שאחר כך היא גם נתנה לו סוויטה במלון שלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully