וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: דנה אינטרנשיונל מאיימת לבטל צילומים

וואלה! סלבס

16.2.2014 / 0:07

הדיווה הכי גדולה בתעשיית הבידור איימה לבטל יום צילומים בעקבות חשיפת קנוניה שתכננו נגדה בהפקת התכנית. לבסוף, הדבר נפתר ודנה הגיעה לסט. וואלה! סלבס זיווה

דנה אינטרנשיונל. איתן טל, תמונות גולשים
לא להתעסק איתי!/תמונות גולשים, איתן טל

נראה שיש אנשים שלא למדו שלא כדאי להתעסק עם הזמרת והדיווה דנה אינטרנשיונל. לא נורא, עכשיו הם בטח הבינו שדיווה יש רק אחת, וכשדיווה אומרת לא - אז זה לא.

בשבוע שעבר חגגה אינטרנשיונל יום הולדת (ליידי אמיתית לא חושפת את הגיל). בהפקת התכנית שמעו על המאורע המיוחד, רצו הלפתיע אותה ותכננו לה מסיבת הפתעה על הסט. אממה, דנהל'ה לא ממש בעניין של חגיגות והודיעה מראש שהיא לא מעוניינת בשום מסיבה או חגיגה ואפילו לא עוגה.

דנה אינטרנשיונל. ebu,
בלי הפתעות!/ebu

אך רצונות לחוד ומציאות לחוד, ובהפקת התכנית סרבו להקשיב לגברת הראשונה של עולם הפופ והחלו בתכנונים. אלא שלזמרת הקריזיונרית יש אוזניים בכל מקום, ולאחר ששמעה שהחגיגה לא בוטלה, היא הרימה טלפון להפקה, צרחה בקולי קולות ואיימה שאם הם לא מבטלים את ההפתעה - הם יחגגו לבד. כלומר, היא לא מגיעה ליום הצילומים.

בהפקה מיד התקפלו, הסבירו לה שהם רק רצו לשמח אותה, ושאם הדבר גורם לה למבוכה, הם יבטלו את הכל. לבסוף, הוסכם על עוגה חגיגית ושיר יומולדת אחד. שיהיה במזל.

גם וואלה! סלבס ביטלה את מסיבת ההפתעה שהכינו לה. סתם כי לא הביאו מספיק ממתקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully