וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטירקוט, מישהו? אייל גולן משוויץ בחברה

וואלה! סלבס

15.2.2014 / 0:01

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. והפעם: רוסלנה מבשלת לאייל גולן ובר רפאלי מפחדת לאכול. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורית בר אור מסתובבת עם הבן אדם הנכון

זה כבר שנים שחנה מנסה לתבוע את הבוסית המטורללת שלה על נכות נפשית, פיצול אישיות ופסוריאזיס, כמובן. שנים שהיא מתרוצצת לה מתחת למשרדה של לבנת פורן, מתקשרת, מתנשפת וזוכה לניתוק בפנים. הכל בגלל שזו עסוקה בלעשות פוזות וניים דרופינג של כאלו שנתפס להם הגב על המסך. אבל חנה לא תשקוט ולא תנוח – אם לללבקנית השו יש זמן לדורית בר אור וגיל ריבה, אז היא תמצא גם לכלבה הכי מפורסמת בעולם. סורי מדונה, את כבר לא רלוונטית.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

מי מבשל לאייל גולן מרק עם אנטריקוט?

ואם כבר בנזקים נפשיים עסקינן, אז הנה אחד שיודע איך לטפל טוב טוב בנפש החיה שלו - בעזרת מרק בשר. כמובן, שאת המרק צריך לבשל עם הרבה אהבה, טאצ' נשי של בחורה צעירה, יחצן משופשף, וכמובן תמונה טובה שתגרוף הרבה לייקים ותשדר עסקים כרגיל. אגב, טיפ קטן מכלבה גדולה: עדיף בשר אנטריקוט. אם אין, תסתפקו בפרוסה עם שוקולד. בתיאבון יא חביבי!

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

בר רפאלי מפחדת להשמין

להיות או לא להיות? זו השאלה שמעסיקה את בר רפאלי בימים האחרונים. או יותר נכון לאכול או לא לאכול את הקינוח (שעבור דוגמניות זה בעצם אותו דבר). הבחורה שיד האלוהים נגעה בה, החליטה להתגרות במקצוע ולרדת על קינוח עתיר פחמימות, שומנים וכל הדברים שרק עושים לכלבה הקטנה טוב על הלב. אחר כך אומרים לחנה שאהבה עושה טוב לאנשים.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

ציון ברוך מתגעגע לימי בר רפאלי?

עצרו את הכל: חנה ברגע של חשיבה. היא עושה אחד ועוד אחד, מחברת את הפאזל, מפרקת ושוב מרכיבה. זהו! עכשיו הכל מסתדר: הסיבה הפשוטה שציון ברוך עשה ביוש לברבור, היא בגלל שהגברת התחילה לזלול. אז עכשיו הוא שוב חזר עם הזנב בין הרגליים לחברים הישנים ומנסה לעשות את הדברים שברבור תמיד אהבה – לנגן על תופים. חנה מזילה דמעה וחוזרת. אל תלכו

קים קרדשיאן חושפת את הכישרון האמיתי שלה

לחנהל'ה תמיד היה פטיש לרגליים. במיוחד לכאלו של כוכבות פורנו במיל', לכן כשהיא נתקלה ברגליים הדי מגושמות יש לומר של קים קרדשיאן, במהלך שיעור ריקוד על עמוד, היא לא יכלה שלא לחזור לסרט ההוא ולחזור על התנועות. היא תמיד חלמה להיות רקדנית.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully