וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אשטון קוצ'ר

שירות וואלה! סלבס

7.2.2014 / 0:48

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אשטון קוצ'ר. יותם רונן
מה אתם לא יודעים עליו? אשטון קוצ'ר/יותם רונן

# אשטון קוצ'ר נחשב היום לאחד השחקנים המרוויחים של הוליווד, אבל המצב לא תמיד היה ככה. למעשה, בתחילת דרכו קוצ'ר היה שוטף רצפות בשביל להרוויח את לחמו. היום, יש לו אנשים שעושים את זה עבורו.

# חכו, זה לא הכל. מתברר שאשטון ההורס היה בעבר כל כך עני עד שהוא נאלץ לתרום את דמו לאוניברסיטת אייווה רק כדי להרוויח כסף למעט לחם. מעניין מה היה קורה אם היה תורם את הזרע שלו?

# אם כבר מדע, הנה עובדה שתגרום לכם לחשוק פחות בשחקן החתיך. לקוצ'ר יש שתי אצבעות מחוברות ברגל שמאל. כן, יחד. כן, במקום חמש אצבעות, לשחקן החמוד יש ארבע אצבעות בלבד. אז אם תתקלו בו, נסו לא לשיר את השיר "עשר אצבעות לי יש". פחות מתאים.

אשטון קוצ'ר. GettyImages
חמש אצבעות או ארבע? קוצ'ר/GettyImages

# בכלל, נראה שלאשטון אין ממש מזל בכל הנוגע לגופו. בתיכון, כך מתברר, הגרוש של דמי מור היה מתאבק. הוא אולי יכול היה לפתח קריירה מאוד זוהרת בתחום, אלא שכבר אז הוא נפצע קשה ונאלץ לפרוש מהתחום. באסוש.

# נסיים בעובדה קצת פחות כואבת. בעצם, תלוי למי. אם תתקלו באשטון ברחוב ותרצו למשוך את תשומת ליבו תקראו לו MOD, קיצור של האבא האחר שלי (my other dad). כך קראו לו הבנות של דמי מור וברוס וויליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully