וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא'לה! יאנה יוסף וציון ברוך מצמררים

וואלה! סלבס

1.2.2014 / 0:02

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: קרן פלס לא מפרגנת וג'סטין ביבר לא זקוק לחוק וסדר . אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף! חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרן פלס זוללת במקום הלא נכון

חנה עשתה אנפרינד לקרן פלס בשנייה שראתה את הבגט. למה קרן, למה בחרת לאכול אצל שמעון בנתניה ולא עשית גיחה לדוכן הצ'ופרים של הכלבה? יש שם הכל חביבתי, ה-כ-ל. מקלוני עוף בטעם קרמל, רצועות בטעם גבינה, חטיף בטעם סלמי, בייקון, עצמות וסושי. לא מתאים? אפשר להוסיף קצת סלט כרוב ולתבל עם סביח. בואי לכאן, אמא רעבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציון ברוך ויאנה יוסף משובטים

מה זאת אהבה? ציון ויאנה הם א-אה-אההה-בא-'לה! למה המגה-סטארז של המזרח התיכון נראים כאילו הם חולקים את אותם הגנים, עשו 69 באותה הבטן, העבירו יחד את גן שושי או כיסחו אחד את השנייה במכות? מה יהיה עם זה, יזרעאלים? יותר מדי פאוור-קאפלס מעבירים צמרמורת בזנב הרגיש של חנה הקטנה. ררר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סטין ביבר מושך את החוק באף

נכון, ביברון. מאוד חשוב לכדרר ולהפגיז את הסל רגע לפני שהחוק והסדר ישתלטו על חייך. חנה מצאה זמן לגלגיליות לפני שזומנה לשימוע אצל שם-טוב, הכלבלב היהודי הזקן, שחשד בה בעניין האי-איסוף קקי/פיפי. כל אחד צריך לעשות קצת פאן, אפילו ג'סטין המיגרנה, שיכול באותה מידה להשליך את הכדור על המוח של חנה.

עוז זהבי לא עבר בהצלחה

רוצים לדעת איך נראה פרצוף סחי? להלן פרצוף סחי. סופר-סחי. עוז זהבי אמנם ניסה להסיט את תשומת הלב בגוף שטוף השמש שלו, אבל הפעם זה לא עבד. חבר יקר, חנה לא עבדה איתך על הבעות פנים בקורס המשגע "דוגיפייס"? עכשיו הכלבה הקטנטנה תנסה לבלוע את האכזבה עם עוגת קרם-שניט-פילה, ברבוניה ונגיעות סרדין. ביי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משה פרץ חיה רעה

זמן וידוי: חנה צריכה פיס אוף משה פרץ.
זהו.
זה נאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully