וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן יגרש את ג'סטין ביבר מארצות הברית?

שירות וואלה! סלבס

30.1.2014 / 10:16

אזרחים אמריקנים רבים מרגישים מתוסכלים ממעשיו של ג'סטין ביבר - הדבר גרם להם להגיש עתירה לגירושו ולשלילת ויזת האמנים שקיבל. הסוף? עוד רחוק. וואלה! סלבס מסתננת

ג'סטין ביבר. GettyImages
מסגיר את עצמו. ג'סטין ביבר/GettyImages

כש-100 אלף (!) אזרחים אמריקנים חותמים על עתירה לשלילת ויזה של אדם כזה או אחר, הבית הלבן מחויב להעניק תגובה רשמית. אך מה קורה כשבתסריט כזה מעורבים ג'סטין ביבר ואולי אפילו הנשיא, ברק אובמה? ובכן, לשאלה הזו עדיין אין תשובה - אך זה בדיוק התרחיש שקורה מעבר לים. אזרחים אמריקנים מבקשים לבטל את הגרין קארד של כוכב הפופ, בטענה שהוא "מאיים על ביטחון האומה".

עוד רכילות?
לאון מי? פאולינה אלברשטיין בדייט לוהט
איך הציל משה פרץ את קבוצת הכדורגל שלו?
בום! ג'סטין ביבר נעצר לאחר שנתפס נוהג בשכרות

ג'סטין ביבר. splash
סיירוס או ביבר? ג'סטין בצילומי המעצר/splash

העתירה שמרעידה את עולם הבידור, הוגשה מיד לאחר מעצרו של ביבר במיאמי ועד כה הושגו יותר מ-100 אלף חתימות. "אנחנו האנשים של ארצות הברית, מרגישים מיוצגים שלא כהלכה בעולם הפופ התרבותי", כתבו האזרחים המיואשים והוסיפו, "אנחנו רוצים שג'סטין ביבר יגורש והגרין קארד שלו יבוטל. הוא לא רק מאיים על ביטחון האנשים שלנו, אלא גם משפיע לרעה על בני הנוער".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר, לכאורה. ג'סטין בסלפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף שאספו מספיק חתימות על מנת לקבל תגובה רשמית מהבית הלבן, אין מגבלת זמן לפקידי הממשלה לעשות זאת. למעשה, מענה לדבר יכול לקחת גם שנים רבות. דוברת משרד החוץ האמריקני, ג?ן סאקי, אמרה היום (ה') כי "תבדוק מה הקריטריונים לשלילת אשרת השהייה. באשר לעצומה - בקשו תגובה מהבית הלבן".

לעומת זאת, תומכיו של ביבר (ובעיקר בליבריות) כבר הגיבו למעשה כשכתבו בין היתר: "כל רעיון הגרוש הוא לחלוטין לא הוגן. זה לא מגיע לו, הם העזרה שלכם, נוכל להפסיק את זה. הוא בן אדם ולא מושלם. הוא הציל הרבה חיים".

את הימים הללו ביבר הקטן מעביר בקנדה, לאחר שהסגיר את עצמו למשטרת טורונטו בחשד למעורבות בתקיפת נהג לימוזינה בחודש דצמבר האחרון. הכוכב הגיע לתחנה כשקהל מעריצים, צלמים וכתבים מלווה אותו. שם העביר יותר מ-90 דקות ולאחר מכן עזב את המקום מהיציאה האחורית.


וואלה! סלבס מסגירה את עצמה אך ורק למקרר הג'חנונים.


בעד או נגד הגירוש של הכוכב? רכלו על ג'סטין ביבר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully