וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'סטין טימברלייק

שירות וואלה! סלבס

31.1.2014 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
סקסיבאק. ג'סטין טימברלייק/GettyImages

# ג'סטין טימברלייק ינחת בקרוב ארץ הקודש ויעשה קצת שמח לקהל הישראלי, אז הנה כמה עובדות שכדאי שתדעו עליו לפני שהוא מגיע. נראה שטימברלייק לא תמיד היה הילד המגניב והשובב שהוא. בילדותו, כך מספרים הוריו, הוא היה ילד שקט בעל אובססיה לנעליים נקיות במיוחד.

# טוב זה לא פייר. למה? כי בשלב מאוחר יותר בחייו, אובחן האקס המיתולוגי של בריטני ספירס כסובל מהפרעות OCD ו-ADD. לא כולם משולמים, מסתבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניין אם היא טובלת לו את העוגיה בחלב. ג'סטין טימברלייק עם ג'סיקה ביל/מערכת וואלה!, צילום מסך

# נראה שמי שאחראי בעיקר לקריירה המשגשגת של ג'סטין הם הוריו התומכים. כבר בצעירותו, כשהכוכב רצה לחורר את האוזן שלו ולענוד עגיל, הציבו לו ההורים תנאי: לכתוב על כך שיר. הכי יצירתיים.

# אם אתם רוצים לקנות את עולמו של הזמר המתוק, כל שעליכם לעשות הוא לקנות לו עוגיות "אוריאו", לטבול אותם בחלב במשך כשבע שניות בדיוק - ולהגיש לו.

# אם כבר סטיות שקשורות לאוכל - בעבר טוסט (כן, לחם קלוי) שבו נגס הזמר ההורס, נמכר במכירה פומבית ברשת בסכום של כ-3,000 דולר. מעניין אם ג'סטין פינק גם עם רוטב אלף האיים.


אחלו לג'סטין יום הולדת שמח גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully