וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בין בר רפאלי לעדי עזרא?

וואלה! סלבס

26.1.2014 / 13:30

מצד אחד הטופמודל נבחרה כ"רווקה הלוהטת" של מגזין בידור, כולל ראיון אישי. מצד שני רפאלי הגיעה עם האקס עזרא לאירוע פרטי של חברים קרובים. זוג או פרט? וואלה! סלבס בלבול

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
ביחד או לחוד? בר רפאלי עם עדי עזרא, בסיבוב הקודם/ניר פקין

אז מה בדיוק קורה בין בר רפאלי לאקס הספק- מתקאמבק-ספק-לא ממש, עדי עזרא? אם הצלחתם להתבלבל משלל הדיווחים הסותרים במדורי הרכילות, אתם לא לבד. כעת, קבלו עוד פיסת מידע שתגרום לכם למחשבות נוספות.

אם עד היום חשבתם שרפאלי עשתה קאמבק לאקס שלה, כפי שפורסם לאחרונה במספר מדורים צהובים - כעת, כך מגלים גורמים בתעשייה לוואלה! סלבס, כי הטופמודל נבחרה לרווקה הלוהטת של מגזין הבידור "פנאי פלוס" ואף שיתפה פעולה כששמחה להתראיין לכתבת שער - שתפורסם בגליון "יום האהבה" המיוחד שבחודש הבא.


עוד רכילות? קבלו:
חוגגת לבד: מי הגיע ליום ההולדת של נטע דנינו? אף אחד
שוב: בריטני ספירס מתארסת בפעם השלישית
כלה יפה: ליאל דניר התארסה

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
רווקה או תפוסה? בר רפאלי/ניר פקין

אבל מה - למרות הראיון וההצהרות שהיא רווקה לוהטת, בסוף השבוע האחרון הגיעה אותה רפאלי צמודה לעזרא לאירוע פרטי של חברים משותפים. על פי עדי ראייה במקום, השניים בילו יחדיו ואף עזבו ביחד את המקום. בנוסף, מספרת רפאלי לחבריה הקרובים כי היא ועדי שוב ביחד. "לא ברור מה קורה שם, אבל נראה שבר לא ממש סגורה על הקשר", סיפר מקורב, "הוא מחזר אחריה בלי סוף והיא עדיין לא החליטה אם היא רוצה אותו בחזרה או לא". מבולבלים? הזמן יגיד.


וואלה! סלבס שינתה את הסטטוס בפייסבוק: אין אה ריליישנשיפ עם יד ימין. הכי נאמנה.


רכלו על מערכת היחסים של בר ועדי, קיימת או שלא, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully