וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על אלישיה קיז

שירות וואלה! סלבס

24.1.2014 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אלישיה קיז בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jon Kopaloff, GettyImages
ווילד גירל! אלישיה קיז/GettyImages, Jon Kopaloff

# עם לא מעט פרסי גראמי על המדף, אלישיה קיז נחשבת לאחת הווקאליסטיות המרגשות ביותר בעשור האחרון, אבל לרגע היה סיכוי שלא הייתם מכירים את הזמרת. לפחות לא בשם הזה. מתברר שרגע לפני שהחליטה לשנות את שמה מאלישיה אוגאלו קוק ל"קיז", זממה הגברת על השם אלישיה ווילד. מי שהמליץ לבסוף על "קיז", היה דווקא המנהל שלה.

# מי שהכירה אותה בשם הישן שלה, היא לא אחרת מביונסה. כן, מתברר ששתי הזמרות המצליחות הן חברות ילדות, שגדלו באותה שכונה. השתיים נותרו חברות ואלישיה אפילו סיפרה פעם כי הילדים שלהן, איג'פט ובלו נפגשים מדי פעם בגינת המשחקים. מעניין על מה הן מדברות.

אלישיה קיז בהופעתה בהיכל נוקיה. נמרוד סונדרס
איפה ביונסה? אלישיה בארץ/נמרוד סונדרס

# גם אלישיה, ממש כמו ביונסה, היתה סוג של ילדת פלא. אלא שאצלה היה מדובר דווקא במשחק. אם חשבתם שמיס קיז היא רק זמרת טובה, תחשבו שוב. בילדותה, ניסתה אלישיה לפרוץ בתכנית "משפחת קוסבי" - ואף זכתה לשבת על ברכיו של ביל קוסבי. מרגש.

# למזלה של אלישיה, היא בחרה בשירה ואף זכתה למעריץ מאוד מפורסם, העונה לשם בוב דילן. באחד מהראיונות איתו, אמר הזמר ש"אין משהו בילדה הזו שאני לא אוהב". מתברר שהוא כל כך מחבב אותה, עד שהקדיש לה שורה באחד משיריו. מישהו מאוהב?

# אבל לא רק ים של כישרון יש בבחורה הזו, אלא גם נשמה טובה. אלישיה היא אחת מהתומכות הגדולות למאבק באיידס בקרב תושבי יבשת אפריקה. בין שאר מעשי הצדקה שלה, היא אפילו אימצה כפר שלם בדרום אפריקה, לאחר שביקרה במקום לצורך צילומי סרט דוקומנטרי. נשמה של ברבור.


רכלו על אלישיה קיז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully