וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית, שימי לב: אלירז שדה רוקד ומשתולל

וואלה! סלבס

25.1.2014 / 0:00

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: תום אבני פצוע וג'סטין ביבר מעשן סיגר ענק . אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף. חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלירז (לא) בטוורקינג

מאז שעזב את עבודתו כדוגווקר ועבר להידבק לאילנית, חנה מוצפת געגועים לאלירז. אבל הנה, הפיד יכול לתגמל מדי פעם. מבלי שאף אחד יידע את האמת, הסוויטי של ספירס העלה סרטון ריקוד לכאורה "תמים", בו הוא מזכיר לכלבה את מחול העצמות שעשו בכל פעם שהדוגלי כבר לא הצליח לרדת בגרון. היא זוכרת ולא שוכחת. וואף.

ג'סטין ביבר מרסק לבבות

ילדה רעה, חנה. רעה רעה. הסיגר שבפה של ביבר מזכיר לחנה את סיגריית העופ-ולד בציפוי סוכריות פילה שקיבלה בינקות ולעסה עד אתמול. עכשיו הוא כבר איננו, אבל ג'סטין החליט לדגדג את הכלבה במקומות הרגישים ביותר והעלה את תמונת הדושבאג השבועי, שלחלוטין ריסקה את הלב הקטן של הכלבה האומללה.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

תום אבני נפצע. אופס

זה נכון. תום אבני וחנה ספירס היו מעורבים בתאונה מצערת. היא רק רצתה להרטיב את פרצופו בליקוקי חיבה, הוא לא היה בעניין וצעק "אבל לירזזזזז, אבל לירזזזזז", היא לא הבינה מי זאת לירז, הוא דחף אותה לאחור, חנה תפסה את סנטרו במלתעות הקולגייט והוא התאמץ להשתחרר. התוצאה: להלן. העתיד: שחור. צ'רכי? הדביקה פלסטר. להת'.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

המראה השחורה של עפר שכטר

נכון, זה לא הדבר המוסרי ביותר לעשות אבל לחנה לא הייתה ברירה. אחרי שהתנערה, ניקתה את הבטן וחשבה רק על זה, היא הגיעה למסקנה שאם עפר שכטר לא רוצה לקחת אותה לטיול קקי-פיפי, היא כבר תחדיר את זהלראשו בכוח. יבורכו האלקטרודות!

עפר שכטר. אינסטגרם, צילום מסך
עפר שכטר/צילום מסך, אינסטגרם

חנה לא רוצה עוד שעת ספירס

חנה לא רוצה להיות איתה! ל א ר ו צ ה להיות א-י-ת-ה! דיד יו גט איט? הכלבה לא מוכנה לשבת עוד דקה נוספת עם סבתא ספירס ולדבר על הפרדסים בלואיזיאנה. ביי.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully